Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد شدید از بی توجهی مردم به هشدارها و محدودیت‌های اعمال شده در استان برای قطع زنجیره کرونا افزود: در هفته‌های اخیر هر تجمع، هر مراسم عروسی و عزا در استان آمار بالای مبتلا و نیز فوتی‌های ناشی از کرونا را در پی داشته و مردم با وجود این افزایش هیچ توجهی به هشدارها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از امروز محدودیت‌های اعمال شده برای یک هفته دیگر تمدید شد ادامه داد: تنها راه پیشگیری از شیوع این ویروس و قطع زنجیره انتقال خود مراقبتی و استفاده از ماسک به همراه پروتکل‌های بهداشتی است، در این زمینه مردم با احساس مسئولیت در برابر جامعه کادر درمان را یاری دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۷۹۰ بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری است که از این تعداد ۳۳۲ نفر به بیماری کووید ۱۹ به طور قطع مبتلا و ۴۵۸ نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

آقازاده از بستری بودن ۱۷۲ بیماری بدحال در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۵۲ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل بوده و در صورت ادامه روند شرایط سختی خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به ۱۴۲ بیمار جدید بستری شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر نیز در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که بیشترین آمار فوتی استان به شمار می‌رود.

وی ارومیه، خوی و میاندوآب را از شهرستان‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان و فوتی کرونا در استان معرفی کرد و افزود: متأسفانه با وجود اعمال محدودیت و هشدارهای جدی نسبت به رعایت فاصله اجتماعی همچنان شاهد تجمع و برگزاری مراسم در استان هستیم که طی روزهای آینده وضعیت از حالت موجود نیز بحرانی‌تر خواهد شد.

آقازاده از پای کار آمدن دادستانی ارومیه برای برخورد جدی و قانونی با هر گونه تجمع به خصوص مراسم عروسی و عزا در استان خبر داد و گفت: از مردم انتظار می‌رود این بیماری را جدی گرفته و با خود مراقبتی زمینه کنترل بیماری را فراهم کنند.

افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و تداوم وضعیت قرمز استان در حالی است که طی هفته گذشته و هفته جاری محدودیت‌های جدید در برخی مشاغل و اماکن اعمال شده و از امروز این محدودیت‌ها برای یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

کد خبر 4970127

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در دومین برنامه ملاقات مردمی در سال ۱۴۰۳ (هشتاد و سومین برنامه از ابتدای سال ۱۴۰۱) ضمن دیدار مستقیم و چهره به چهره با مراجعه کنندگان به مسائل و درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

 ملاقات مردمی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی  با هدف افزایش  تعامل بین مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم،   از ابتدای سال ۱۴۰۱ هر هفته بصورت مستمر برگزار می‌شود.

 عموم مردم می‌توانند پس از هماهنگی با شماره ۰۴۴۳۳۸۲۶۸۰۰  بصورت حضوری به دفتر مدیر کل، واقع در ارومیه بلوار شهید باهنر، ابتدای خیابان وکیلی، اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی