Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:41:38 GMT

عکس/ اجتماع مجازی دختران انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۷۲۲

اجتماع مجازی دختران انقلاب با عنوان دختران حاج قاسم پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و امنیت در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش مشرق، اجتماع مجازی دختران انقلاب با عنوان دختران حاج قاسم پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ با سخنرانی حجج الاسلام پناهیان و بی‌آزار تهرانی و مدیحه‌سرایی امیر عباسی و با حضور خانواده‌های شهیدان ابراهیم هادی، صیادشیرازی، رسول خلیلی، محمدحسین حدادیان، احمدی‌روشن، مرتضی کریمی و دیگر شهدای مدافع حرم و امنیت در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم انقلاب اسلامی مشرق مرتضی کریمی ابراهیم هادی صیاد شیرازی بی آزار تهرانی مجتمع فرهنگی شهید امنیتی شهید مدافع حرم مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 97 شهید رسید
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • سپاه تا پای جان مدافع مردم و انقلاب