Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@20:57:48 GMT

دیدار تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۸۷۲

دیدار تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان لغو شد

باشگاه فولاد خوزستان از روز یک‌شنبه 22 تیر 1399 مجاز به انجام فعالیت‌های فوتبالی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه فولاد خوزستان از روز یک‌شنبه 22 تیر 1399 مجاز به انجام فعالیت‌های فوتبالی خود است و به این ترتیب دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه دو تیم استقلال و تراکتورسازی  تبریز طبق اعلام برنامه قبلی در روز شنبه 21 تیر 1399 انجام خواهد شد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان سازمان لیگ فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‌شود و وضعیت این تیم با یک برد عوض خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی فولاد خوزستان مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: می‌دانستیم امروز بازی بسیار پرتنش و سختی را داریم و با استرسی که در مغز و عضلات ما، تک تک بچه‌ها، حتی هواداران‌مان و شما اعضای رسانه بود، بازی را شروع کردیم. بازی، بازی نبود که بخواهیم بازنده باشیم. بعد از گلی که ما به حریف دادیم، یک یا دو موقعیت نیز به دست آوردند. این موضوع هم به این دلیل بود که ما با فضای زیاد و برای بردن بازی می‌کردیم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه مسابقه‌ای را که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد، از دست دادیم. باید تمام تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بگذاریم. اوضاع ما اوضاع مناسبی نیست و شرایط خراب‌تر شد و باید با تمام وجود، تمرکز و تمام انرژی مثبت برای بازی‌های آینده برویم. به مردم خوزستان، هواداران و اصحاب رسانه قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم که مردم در پایان فصل اینطور ناراحت و غمگین نباشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: به هر حال شرایط الان سخت است و همه باید به هم کمک کنیم. به هر حال اینکه الان به هم ناسزا بگوییم و بخواهیم چیزی را عوض کنیم، نمی‌شود. در مسیری که در کنار هم می‌رویم به هم کمک کنیم تا در انتهای فصل تیم فولاد را در لیگ داشته باشیم.

ویسی راجع به اینکه چرا با وجود تغییرات متوالی سرمربی فولاد اوضاع این تیم اصلاح نمی‌شود و نیاز تیمش برای بقا در لیگ برتر چیست، تصریح کرد: این تیم به یک برد نیاز دارد. اگر تیم قبل از من و مربیان قبلی نتیجه می‌گرفت که اصلاً جابه‌جایی صورت نمی‌دادند. یک کاروانی در یک مسیری مشغول رفتن است، وقتی اتفاقات بدی برایش رقم بخورد یک چیزهایی را در آن جابه‌جا می‌کنند. این در فوتبال دنیا، ایران و کشورهای اطراف ما تعویض سرمربی است. الان همه چیز بر عهده من است. گفتم تمام تمرکزم و وجودم را می‌گذارم. الان یک کالبدشکافی می‌خواهد. قرار بود ما فردا و پس فردا استراحت کنیم، که این کار را انجام نمی‌دهیم. قصد داریم دوباره شروع کنیم و به حالت خودمان برگردیم. ما باید در یک بازی برنده شویم. در آن بازی تمرکز بسیار زیاد و انرژی مثبت با من است و من باید این کار را انجام دهم که بچه‌ها به روال عادی خودشان بازگردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • جمع آوری ۷۸ تن پسماند خشک در منطقه ۲
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال