Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@17:02:57 GMT

کشف ۲۹ هزار دلار از یک اتوبوس در مرودشت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۸۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در استان فارس از کشف 29 هزار دلار قاچاق از یک اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "تخت جمشید" این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، زراعتیان ادامه داد: راننده بدون توجه به ایست پلیس با سرعت غیر مجاز به حرکت خود ادامه داد که ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، اتوبوس را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از راننده، 29 هزار دلار قاچاق را کشف کنند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه برخورد پلیس با قاچاقچیان ارز و کالا جدی و مستمر است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش دلارهای قاچاق کشف شده، 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بستک در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو به ایست ماموران توجهی ننموده که با همکاری ماموران بندرلنگه در محور لمزان به سمت ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی مهران بستک، خودرو پس از تیر اندازی ماموران متوقف و راننده به ناچار از محل متواری شد.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ هزار تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: پیگیری برای دستگیری متهم ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل