Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانسی خبری با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره پیامد‌های طرح الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغال‌شده فلسطینی به دست رژیم متجاوز اعلام کرد این اقدام رژیم اشغالگر منجر به بی‌ثباتی بیشتر منطقه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریا زاخاروا گفت: «خط مشی روسیه در حمایت از راه حل دو دولتی بر اساس اصول به رسمیت شناخته شده بین المللی تغییر نکرده است و چنین برنامه‌هایی از سوی اسرائیل باعث ایجاد دور جدیدی از خشونت در منطقه می‌شود».

بیشتر بخوانید

بازداشت چند عضو ارشد جنبش حماس و جهاد اسلامی در کرانه باختری و قدس

بر اساس طرح جعلی ترامپ موسوم به صلح خاورمیانه (معامله قرن)، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ضمیمه خواهد شد. بر اساس این طرح کاملا یک‌طرفه و صهیونیستی، همچنین قدس به عنوان پایتخت اراضی اشغالی به رسمیت شناخته خواهد شد.

طرح مذکور که به نحوی ناقض دولت مستقل فلسطین است، موجب اعتراض آحاد گروه‌های مقاومت در منطقه و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین شده است. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرده که در صورت عملی شدن طرح الحاق، دیگر هیچ توافق دوجانبه‌ای با رژیم صهیونیستی معتبر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرانه باختری ماریا زاخارووا کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند

رسانه‌های عبری خبر دادند چند فرد مرتبط با مقاومت به سمت اتوبوس و ۲ خودرو حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک «العوجا» در اریحا تیراندازی کردند.

این حمله منجر به مجروح شدن سه صهیونیست شده که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

جزئیات بیشتری از این عملیات گزارش نشده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است. در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین از بازداشت صدها فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون خبر داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888858

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات تیراندازی علیه صهیونیستی‌ها در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • مقام صهیونیست خواستار حمله به کرانه باختری مانند غزه شد
  • عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل