Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-18@23:24:38 GMT

هشدار روسیه به اسرائیل درباره پیامدهای طرح الحاق

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۸۹۷۵

هشدار روسیه به اسرائیل درباره پیامدهای طرح الحاق

 به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره پیامدهای طرح الحاق اراضی کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی هشدار داد و گفت این امر منجر به بی ثباتی بیشتر منطقه می‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «ماریا زاخاروا» در اظهاراتی خبری گفت: «خط مشی روسیه در حمایت از راه حل دو دولتی بر اساس اصول به رسمیت شناخته شده بین المللی تغییر نکرده است و چنین برنامه‌هایی از سوی اسرائیل باعث ایجاد  دور جدیدی از خشونت در منطقه می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار بود در یکم ماه میلادی جاری(ژوئیه) بخش‌هایی از کرانه باختری را در راستای طرح «معامله قرن» آمریکا رسماً اشغال کند. با وجود این، کابینه رژیم صهیونیستی  اعلام کرد که پیشبرد این طرح به تأخیر افتاده است و در حال نهایی کردن جزئیات این طرح با کاخ سفید است. 

صدها هزار صهیونیست در شهرک‌هایی که رژیم صهیونیستی بعد از جنگ ۱۹۶۷ و اشغال سرزمین‌های فلسطینی در کرانه باختری و شرق بیت‌المقدس ساخته است، سکونت دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای ارتش رژیم اشغال‌گر در ادامه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین، بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کردند و در این یورش ۲۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

به گفته منابع محلی نظامیان صهیونیست به مناطقی در شهرهای قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم، قدس، جنین، نابلس، رام الله و اریحا حمله کردند.

کد خبر 6081813

دیگر خبرها

  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه