Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم حسینی بعد از ظهر امروز از قاسم مجدم نوجوان آسیب‌دیده از حاشیه اعتراضات مردم به مشکلات آب غیزانیه اهواز در خردادماه امسال عیادت کرد.

این نوجوان در روزهای گذشته برای پیگیری درمان خود با کمک قرارگاه جهادی «دست سردار سلیمانی» و حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان به بیمارستان بقیه الله تهران اعزام شد و مورد درمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در این بازدید علاوه بر پیگیری وضعیت جسمانی این نوجوان، در جریان وضعیت تحصیلی وی قرار گرفت.

اهالی بخش غیزانیه در حاشیه دلجویی نماینده مردم اهواز از این نوجوان آسیب‌دیده مشکلات منطقه را بیان کردند و گلایه‌هایی درباره کندی اجرای فاز دوم طرح آب‌رسانی به غیزانیه داشتند.

حسینی در تماس با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در جریان آخرین وضعیت پروژه آب‌رسانی به غیزانیه قرار گرفت و خواستار رفع مشکل شکستگی‌های خطوط انتقال آب از شهرستان رامهرمز شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در این بازدید با نماینده گروه جهادی «دست سردار سلیمانی» گفت‌وگو کرد و در جریان اقدامات جهادی این قرارگاه در غیزانیه قرار گرفت.

کد خبر 4970110

منبع: مهر

کلیدواژه: سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس غیزانیه اهواز آبرسانی روستایی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی تبریز قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون

سردار آزمون که در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان از ناحیه همسترینگ پا دچار مصدومیت شده بود، دوران نقاهت خود را طی کرد و حالا با بهبود شرایطش از فردا درتمرینات گروهی تیم رم شرکت خواهد کرد.

رم در جریان هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا میزبان بلونیاست.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت سردار آزمون
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • تقدیری که در نقش جهان دیده نشد (عکس)