Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویتامین‌هایی که با کرونا مقابله می‌کنند را بشناسید، رأی نمایندگان استان اصفهان به اعتبارنامه تاجگردون چه بود؟، جزئیاتی از قرارداد 25 ساله ایران و چین که هنوز بسته نشده است، داستان گرانی لاستیک و باری که بر دوش کامیونداران سنگینی می کند، هتل‌های مدرن اصفهان به حد نصاب نمی‌رسد؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( پنج‌شنبه ۱۹ تیر ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

ویتامین‌هایی که با کرونا مقابله می‌کنند را بشناسید

محققان باور دارند، مصرف ویتامین‌ها ممکن است به مقابله با ویروس کرونا کمک کند و هنگام بروز اولیه بیماری منجر به بهبودی مبتلایان شود؛ با این حال بررسی‌های بیشتری در این زمینه باید انجام شود.

رأی نمایندگان استان اصفهان به اعتبارنامه تاجگردون چه بود؟

سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی تاییدنشد؛ در این گزارش به بررسی عملکرد و آرا نمایندگان استان اصفهان در زمینه اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون پرداخته‌ شده است.

جزئیاتی از قرارداد 25 ساله ایران و چین که هنوز بسته نشده است

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص صحبت‌هایی که در مورد قرارداد 25 ساله ایران و چین مطرح می‌شود، ارائه داد.

داستان گرانی لاستیک و باری که بر دوش کامیونداران سنگینی می کند

این روزها زمزمه‌هایی از اعترض کامیونداران به گوش می‌رسد، شایعاتی در رابطه با افزایش قیمت گازوئیل و نوسانات عجیب دلار هم در این میان بی‌تأثیر نبوده تا بار دیگر مشکل گرانی قطعات و لاستیک فشار روی کامیونداران را مضاعف کند.

هتل‌های مدرن اصفهان به حد نصاب نمی‌رسد/ لزوم تسریع پروژه‌های در دست اجرا برای جام‌ملت‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: ظرفیت هتل‌های پنج ستاره ما به حدی است که می‌توانیم میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ باشد اما اگر تاکید بر تعداد 5 هتل است، این اتفاق رخ نخواهد داد.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مجلس شورای اسلامی چین گرانی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» تا ۱۰ اردیبهشت در گذر تاریخی- فرهنگی چهارباغ ادامه دارد.
سیروس خوراسگانی افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند در این مدت، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گذر فرهنگی چهارباغ از ویژه برنامه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: رادیو چهارباغ، تاریخ شفاهی کسبه قدیم چهارباغ، نمایش اصفهان قدیم، برپایی غرفه‌های ابربازی و بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی، غرفه کودک، نمایشگاه صنایع دستی و جشن شبانه از جمله برنامه‌های این رویداد است.
مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: رویداد‌های دیگری مانند شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، نمایش‌ها و سرود‌های آئینی، مذهبی، ملی و اصفهانی نیز در قالب رویداد چهارباغ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی کاروان اصفهان قدیم در روز‌های نهم و دهم اردیبهشت، برگزاری همایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش اسکیت سواران نونهال در روز پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح، اجرای همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه و برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ارائه غذا‌های سالم در روز جمعه ساعت ۱۶ از دیگر رویداد‌های این برنامه است.
وی ادامه داد: این رویداد ویژه، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و شهرداری‌های مناطق ۱ و ۳ اصفهان برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان