Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:16:38 GMT

بازدید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء از شهربازی گرگان +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۹۱۸۹

بازدید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء از شهربازی گرگان +فیلم

‍‍‍‍‍‍

«سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه شهربازی مدرن گرگان که قرارگاه در ساخت فاز یک این پروژه به صورت رسمی وارد میدان شده است بازدید کرد.

به گزارش مشرق، امروز پس از عقد قرارداد همکاری شهرداری گرگان و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از پروژه شهربازی مدرن گرگان که قرارگاه در ساخت فاز یک این پروژه به صورت رسمی وارد میدان شده است بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قرارگاه خاتم بازوی توانمند همه دولت‌ها است/ خاتم‌الانبیاء توانسته جای‌خالی کمپانی‌های خارجی‌ را پر کند

با امضای این قرارداد، عملیات اجرایی توسط این قرارگاه با استقرار ماشین‌آلات سنگین در محل پروژه شهربازی گرگان آغاز و به صورت رسمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای نخستین بار در تاریخ شهرداری گرگان این قرارگاه به عرصه اجرای پروژه‌های شهری در گرگان وارد شد.

فاز یک این پروژه در بازه زمانی یکساله به پایان خواهد رسید و این قرارگاه در پروژه‌ای دیگر طرح مطالعاتی برای توسعه راه‌های دسترسی به محور ناهارخوران را نیز اجرایی خواهد کرد.

ویدئوی زیر را ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم قرارگاه خاتم الانبیاء سعید محمد شهرداری گرگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گرگان مشرق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است

تین نیوز

رضا نیک صفت هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ با سفر به استان گلستان از زیرساخت های فرودگاه بین المللی شهدای گرگان بازدید و اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این فرودگاه، در راستای توسعه و تجهیز زیرساخت ها بوده که قابل تقدیر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نیک صفت با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مطابق استانداردهای تعریف شده، بوده است، ادامه داد: طرح ها و پروژه های اجرا شده به عنوان پیشران توسعه صنعت فرودگاهی در مرکز استان گلستان است.

سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی کشور با اشاره به اینکه در جریان این سفر از ترمینال های داخلی و خارجی، سیستم های کمک ناوبری بصری، تأسیسات برق و مکانیک بازدید به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه بین المللی شهدای گرگان روند رو به رشد خود را طی می کند و قطعاً این روند ادامه دارد.

در جریان بازدید رضا نیک صفت سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی کشور، از فرودگاه بین المللی گرگان، علی متانت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان وی را همراهی کرد.

فرودگاه بین المللی شهدای گرگان از فرودگاه های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه و زاهدان، پروازهای خارجی برای جابجایی مسافران به کشور قزاقستان از طریق آن انجام می شود.

رفع نواقص سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه و جداول، سرویس دستگاه های کمک ناوبری و دستگاه های بازرسی و کمک بازرسی از قبیل گیت وی و ایکس ری و بهسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی از اقدامات خدماتی ستاد خدمت رسانی نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه بوده و از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون برنامه های فرهنگی، پهن کردن سفره هفت سین، تهیه کلیپ و انتشار گسترده و پوشش بی سابقه در فضای مجازی انجام شده است.

گفتنی است، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان های گرگان و کلاله است که در حال حاضر فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به صورت کامل فعال بوده و فرودگاه شهدای کلاله نیز پس از چند سال وقفه در فعالیت، در حال آماده سازی و ایجاد جایگاه سوخت به منظور فعالیت دائمی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزشی برای بهبود و تقویت زیرساخت‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس