Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@02:35:30 GMT

شهریار پیش به سوی آقای گلی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۹۲۴۴

شهریار پیش به سوی آقای گلی

خبرگزاری میزان- هرچند لیگ نوزدهم همچنان با کرونا درگیر است، اما رقابت مدعیان آقای گلی این فصل برای کفش طلا جذاب و مهیج دنبال می‌شود. تاریخ انتشار: 00:41 - 20 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۷۴

خبرگزاری میزان - شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پیکان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ نوزدهم مقابل ذوب‌آهن هم گل زد تا با توجه به عدم گلزنی عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم صنعت نفت آبادان که ۱۰ گله است، با ۱۲ گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که مهاجم پیکان نیمی از گل‌های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و گل آخر خود را هم از روی ضربه کاشته به ثمر رساند و در جریان مستقیم بازی کمتر موفق به گلزنی شده، اما هنوز هم مهاجمی نتوانسته صدر جدول گلزنان را از او پس بگیرد.

در سوی دیگر، اما مهدی ترابی با گلزنی مقابل شاهین، ۹ گله شد تا خود را شهریار نزدیک‌تر کند. مهدی قائدی مهاجم آبی‌پوشان تهران هم۹ گله است و او هم مثل ترابی، رقیب جدی مغانلو است. شاید جدی‌ترین رقیب او شیخ دیاباته مهاجم ۸ گله استقلال بود که در حال حاضر برای دیدار خانواده‌اش به فرانسه رفته و در دیدار مقابل سایپا هم حضور نداشت.

امیر ارسلان مطهری ۸ گله هم مصدوم است و نتوانست مقابل سایپا به میدان برود. موضوع اینجاست که استقلال با توجه به تعداد زیادی بازیکنان کرونایی خود، مقابل پارس جنوبی جم به میدان نرفت و اصلا مشخص نیست بازی بعدی آنها در چه تاریخی خواهد بود و بنابراین امکان دارد مهاجمان استقلال از این کورس جا بمانند. علی علیپور، آقای گل سابق لیگ هم که با گلزنی مقابل پیکان ۸ گله شد، پتانسیل این را دارد تا در هفته‌های پایانی لیگ خود را به مغانلو نزدیک‌تر و جایگاه او را تهدید کند.

بیشتر بخوانید: طهماسبی: پرسپولیس مقابل ما در حد قهرمانی نبود/ می‌خواهیم در ۸ بازی آینده گل نخوریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیکان شهریار مغانلو پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند