Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش زیبای هوگو لوریس در دقایق پایانی دیدار تاتنهام مقابل بورنموث / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، بازی‌های سوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه با ۴ دیدار برگزار شد.   در نخستین دیدار این مرحله، کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ به پیروزی رسید. در این بازی امیرحسین یازرلو با ۳۰ امتیاز، ۳ پاس گل، ۳ توپ ربایی و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. با کسب نخستین پیروزی تیم کاله، سری ۲ بر یک به سود تیم ذوب آهن شد.   در دیگر بازی این مرحله، مهرام تهران به مصاف تیم صنعت مس کرمان رفت و این دیدار را با نتیجه ۹۲ بر ۷۹ واگذار کرد. مهدی افخمی در این دیدار با ۲۶ امتیاز، ۶ پاس گل، ۴ ریباند و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن شد. سری این دیدار ۲ بر یک به نفع تیم مهرام است.   سومین دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و طبیعت تهران در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و پالایش نفت دومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۵ بر ۸۲ به دست آورد. در این بازی حامد حدادی با ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۱ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. سری این دیدار ۲ بر یک به سود پالایش نفت آبادان شد.   شهرداری گرگان در این مرحله مقابل تیم لیموندیس شیراز به میدان رفت و سومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ کسب کرد. ارسلان کاظمی در این دیدار با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی پیاپی، به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.

 

دیگر خبرها

  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • بورس در روز پس از «وعده صادق» /امیدواری سهامداران در دقایق پایانی افزایش یافت
  • واکنش زیبای مارک آندره تراشتگن مقابل کادیز / فیلم
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • سوپر واکنش دیوید سیمن مقابل شفیلد یونایتد در جام حذفی انگلستان (2003/4/13) / فیلم
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید
  • گل و پاس گل زیبای رائول گونزالس با پیراهن شالکه مقابل اینتر (2011/4/13) / فیلم