Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@20:36:00 GMT

سانتی کازورلا در یک قدمی انتقال به السد قطر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۹۴۱۷

سانتی کازورلا کاپیتان باتجربه ویارئال، احتمالا سال های پایانی فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر دنبال خواهد کرد.

سانتی کازورلا، هافبک 35 ساله اسپانیایی ویارئال یکی از بهترین فصول فوتبالی اش را سپری کرد و طی 32 بازی در فصل 20-2019 لالیگا موفق به ثبت 10 گل و 9 پاس گل شده است. سانتی کازورلا با آمادگی ای که از خود نشان داده بود، امیدوار بود همراه با اسپانیا در یورو 2020 حضور یابد اما شیوع ویروس کرونا، برنامه های او را به هم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، احمد النصری، مدیر رسانه ای باشگاه السد قطر اعلام کرده مذاکرات السد برای انتقال آزاد سانتی کازورلا در مرحله ای پیشرفته قرار دارد و انتظار می رود به زودی باشگاه السد قطر، انتقال این هافبک اسپانیایی را اعلام کند. پس از ژاوی و گابی، سانتی کازورلا دیگر اسپانیایی مشهور این سال های السد خواهد بود.

در همین راستا بخوانید:

کازورلا: آینده؟ زندگی به من آموخته است که برنامه ریزی های بلند مدت نکنم؛ لغو یورو 2020 مایه تاسف بود قدردانی باشگاه السد قطر از گابی؛ کاپیتان سابق اتلتیکو مادرید به اسپانیا برمی گردد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سانتی کازورلا السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، اعلام کرد که چند روز پیش با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا ملاقات کرد و از او پرسید:"چه زمانی می‌خواهید از ایده احمقانه سوپرلیگ اروپا دست بردارید؟"

الخلیفی در نشستی با رسانه‌ها به مناسبت نشست شورای ECA در مادرید به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو گفت:"برای من سوپرلیگ وجود ندارد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. بارسا در لیگ قهرمانان بازی می‌کند، ما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفتیم. مطمئنم که آن‌ها به زودی سوپرلیگ را متوقف خواهند کرد، چون این کار بی معنی است. من همیشه گفته‌ام که درهای بازگشت باز است."

الخلیفی گفت که او همچنین به داشتن دو عضو اسپانیایی در شورای ECA "مفتخر" است و "لیگ اسپانیا و باشگاه‌های آن برای این اتحادیه بسیار مهم هستند. درگیری باشگاه‌های اسپانیایی به نفع هیچ‌کس نیست، همه آسیب خواهند دید. امیدوارم بین طرف‌های علاقه‌مند به فوتبال اسپانیا اتحاد ایجاد شود. این برای فوتبال اروپا نیز خوب خواهد بود."

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها
  • اسکواش بازان ایران در یک قدمی یک طلا و 3 برنز
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی