Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ملی‌پوش والیبال آرژانتین تصمیم دارند برای فصل آینده در لیگ والیبال ترکیه بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دو بازیکن تیم ملی والیبال آرژانتین برای فصل آینده در لیگ ترکیه توپ خواهند زد و راهی تیم افیون بلدیه خواهند شد.

به این ترتیب کریستین پوگلاجن، پشت خط زن و برونو لیما، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین فصل آینده در لیگ ترکیه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیمای 24 ساله عنوان بهترین اسپکر رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 را به خود اختصاص داد. او فصل گذشته در تیم جیگانتش آرژانتین توپ زد. پوگلاجن هم 30 سال سن دارد و از جمله بازیکنان باتجربه تیم ملی آرژانتین به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه آرژانتین والیبال زن والیبال آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سیدحسن طباطبایی با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از ۴ هزار کاراته‌کا از تمام استان‌های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان همدانی‌ها هستند.

وی افزود: خوشبختانه یک هم‌افزایی خوبی در میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هیئت کاراته استان همدان وجود دارد و همین موضوع باعث شده این استان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته کشور با اینکه تمام شرکت‌کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، گفت: تیم‌های ملی ما در سال ۱۴۰۳ در چندین و چند رویداد ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهمترین انتخابی‌های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ما در سال ۱۴۰۳ سال بسیار پر ترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می‌توان به مسابقات قهرمانی آسیا در همه رده‌های پایه در فلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین، مسابقات قهرمانی تیم‌های جهان در رده‌های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، بیان کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهاً یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان‌های کشور کاراته‌کا و قهرمان پرورش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کاراته عنوان کرد: در اجرای این مسابقات هم تیم اجرایی همدان سنگ تمام گذاشته است.

طباطبایی با اشاره به پیشنهاد به استاندار همدان گفت: بنده به استاندار همدان پیشنهاد داده‌ام با توجه به ظرفیت سخت افزاری همدان این استان به عنوان کمپ بین‌المللی برای تیم‌های ملی کاراته معرفی شود.

وی افزود: با توجه به آب و هوای همدان این استان می‌تواند میزبان اردوهای تیم ملی و مسابقات داخلی و بین‌المللی کاراته کشور باشد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • حکم دادگاه فدرال آرژانتین در مورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • کنعانی: حکم دادگاه فدرال آرژانتین درمورد پرونده آمیا معطوف به اغراض سیاسی است
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی؛ این یک پروژه است
  • واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته