Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: حسب گزارش اعلامی از سوی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بوشهر مبنی بر حمل و مباشرت و معاونت در حمل کالای قاچاق در حین گشت زنی و بازرسی از یکدستگاه کامیون کشنده مقادیری کالا به تعداد ۱۸۵۵ کارتن ظروف شیشه‌ای کشف و ضبط گردید. تاریخ انتشار: 05:46 - 20 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۸۵۳

زهرا افضلی نیا در گفت‌و‌گو با میزان، درباره کشف کالای قاچاق بیان کرد: حسب گزارش اعلامی از سوی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بوشهر مبنی بر حمل و مباشرت و معاونت در حمل کالای قاچاق در حین گشت زنی و بازرسی از یکدستگاه کامیون کشنده مقادیری کالا به تعداد ۱۸۵۵ کارتن ظروف شیشه‌ای کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر افزود: پرونده جهت رسیدگی به شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارسال گردید و شعبه پس از احضار متهمین و اخذ دفاعیات و بررسی مستندات پرونده و استعلامات لازم از گمرک بوشهر اتهام انتسابی را محرز و مسلم تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت از یک شناور در بوشهر

وی خاطرنشان کرد: متهمین پرونده علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی بوشهر کشف کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل

 پیری رییس اداره صمت شهرستان خاش،گفت:با برنامه ریزی اداره صمت،طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان،ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ درقالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت،نمایندگان تعزیرات حکومتی،مرکز بهداشت،اتاق اصناف و دستگاه های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان در‌حال انجام می باشد.

وی افزود:از زمان اجرای طرح نظارتی مذکور لغایت ۷ فروردین ماه، تعدادد۲۸ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی با مجموع ارزش ۸۶۳ میلیون ریال تشکیل و مدیران واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 پیری درپایان به مردم شریف شهرستان زابل اعلام نمود درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان
  • رسیدگی به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی پارسال درآذربایجان غربی