Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المانیتور، برایان هوک، نماینده دولت ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با این پایگاه خبری بار دیگر با تکرار ادعا‌های همیشگی خود علیه ایران مدعی شد ایران با امتناع از گفت‌وگوی مستقیم با ایالات متحده فرصت‌های خوبی را از دست می‌دهد.

برایان هوک مدعی شد امیدوار است چشم‌انداز خوبی درباره تبادل زندانی با ایران و سایر موضوعات وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد: «علی‌رغم پیشنهادات مکرر برای گفتگو‌های مستقیم، ایران پای میز مذاکره نیامده است. من پیشنهاد گفت‌وگوی کنسولی با رژیم را مطرح کردم. در صورتی که مذاکرات انجام می‌شد ایران می‌توانست پیشنهاد ترامپ درباره توافق بزرگتر را مورد بررسی قرار دهد.»

برایان هوک گفت: «این چیزی است که رئیس‌جمهور دوست دارد شاهد آن باشد. او چندین سال در دیپلماسی را باز گذاشت. این نمونه دیگری از فرصت‌سوزی‌های رژیم ایران برای پیشرفت است. رئیس‌جمهور (ترامپ) دوست دارد شاهد حصول یک توافق بهتر باشد و این چیزی است که در بیانیه‌هایش بعد از آزادی مایکل وایت مطرح کرده است.»

نماینده دولت آمریکا در امور ایران مدعی شد: «آمریکا عجله‌ای برای مذاکره ندارد. راهبرد ما علیه ایران کارساز بوده است. در توافق هسته‌ای جدید با ایران حقی برای غنی‌سازی در نظر گرفته نخواهد شد. بدون وجود حق غنی‌سازی راهی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای وجود نخواهد داشت.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برایان هوک دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا برایان هوک مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، سید نواف الموسوی مسئول پرونده منابع و مرزها در جنبش حزب الله گفت تمام طرف‌های بزرگ از جمله ایالات متحده آمریکا خواستار مذاکره مستقیم با حزب‌الله هستند، اما این جنبش با این خواسته آنها مخالفت کرده است.

الموسوی به المیادین گفت که اسرائیل قدرت لجستیکی برای بمباران لبنان و حتی برای بمباران غزه نداشت، اگر پلی که به صورت روزانه برای رساندن سلاح و مهمات به این رژیم برقرار شد، وجود نداشت.

وی افزود حزب الله خطوط ارتباطاتی مستقیم با برخی کشورهای بزرگ دارد که برخی از آنها از حزب الله خواسته‌اند تا گردانهای قسام شاخه نظامی حماس را به پذیرش طرح پیشنهاد شده به آنها متقاعد کنند.

الموسوی گفت پاسخ حزب الله این بوده که ملت و مقاومت فلسطین تنها طرفی است که در این زمینه تصمیم می‌گیرد.

وی تاکید کرد مقاومت اسلامی لبنان هرگز تحت هیچ شرایطی، برادران فلسطینی خود را در غزه تنها نخواهد گذاشت نه تنها از طریق سلاح بلکه حتی در کنار آنها نیز با دشمن می جنگند.

این مسئول حزب الله درباره توانمندی‌های رزمی حزب الله گفت آنچه را حزب الله طی نیم سال ذخیره می‌کرد، امروز طی یک ماه آن را ذخیره می‌کند، حزب الله انبارهای جدیدی از موشک‌های جدید هوایی، زمینی و دریایی دقیق‌تر و پیشرفته‌تر در اختیار دارد.
 

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • قلعه نویی: از فیفا و AFC برای اجازه برگزاری بازی در این زمین تعجب می‌کنم/ باز هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا