Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Avast Cleanup & Optimizer Pro 5.0.0 – اپلیکیشن بهینه سازی و افزایش سرعت

بسیاری از کاربران پس از گذشت استفاده از گوشی اندرویدی خود شاهد پایین آمد سرعت گوشی و از بین رفتن عملکرد همیشگی گوشی  خود می‌شوند. پایین آمدن سرعت گوشی به دلایل مختلفی اتفاق خواهد افتاد که یکی از آن‌ها پرشدن حافظه گوشی و یا باقی ماندن برخی اطلاعات از نرم افزارهای حذف شده در گوشی است.

برای حل این مشکل نرم افزارهای زیادی در فضای مجازی موجود است که می‌تواند با حذف کردن اطلاعات بیهوده موجود در گوشی کاربر، سرعت گوشی را به حالت اولیه بازگردانده  و کاربر دیگر نگران کند شدن گوشی خود نباشد. یکی از این نرم افزارها نرم افزار Avast Cleanup & Optimizer Pro است که در کنار رابط کاربری بسیار ساده امکانات بسیار زیادی دارد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Lite 2.1.23 – نسخه سبک و سریع مرورگر وب فایرفاکس

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Headspace 4.1.1 – آرا‌مش‌بخش‌ترین برنامه مدیتیشن   برنامه Headspace: Meditation & Mindfulness FULL نرم‌ا‌فزاری ویژه و بی‌نظیر در زمینه مدیتیشن است. این برنامه توسط شرکت Headspace, Inc توسعه یافته و در فروشگاه‌های نرم‌افزار به اشتراک گذاشته شده است. این نرم‌افزار از چندین مرحله پشتیبانی می‌کند که بدین شکل کاربران می‌توانند در طی چندین روز آرامش ذهنی خود را بازیابی کرده و حتی آن را تقویت کنند. در سیستم آموزشی این برنامه ۱۰ مرحله وجود دارد که در زمان‌های پخش گوناگون تنظیم شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود SwiftKey Keyboard + Emoji 7.5.8.7 - محبوب‌ترین کیبورد اندروید

نرم‌افزار SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلیدها برای اندروید است که اوایل سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی‌های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع، هوشمند و آسان با قابلیت‌هایی از جمله اصلاح مشکلات تایپی, پیش‌بینی کلمات, پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است.

 صدها پوسته  جذاب و بسیار زیبا نیز از ویژگی‌های دیگر این صفحه کلید می‌توان برشمرد. این نرم افزار پرطرفدار حدود ۱۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز عالی ۴.۵ از ۵.۰ را از کاربران دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید این نرم افزار را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Yousician Guitar 4.11.1 – برنامه نوآورانه آموزش موسیقی

یادگیری موسیقی یکی از بهترین کارهایی است که هر انسان می‌تواند در زندگی خود انجام دهد. اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در یادگیری این هنر وجود دارد، برای همه ممکن نیست که بتوانند این کار را انجام دهند. باز هم در این زمینه فناوری به کمک ما آمده‌ است تا با توانایی‌های خاص خود، یادگیری موسیقی را قابل دسترس‌تر از گذشته کند. 

برنامه  Yousician Guitar, Piano & Bass نرم‎‌افزاری برای یادگیری آسان سازهایی مانند پیانو، گیتار و باس است که در قالب بازی به شما این سازها را آموزش می‌دهد. شما با داشتن این برنامه می‌توانید راحت‌تر از گذشته آموزش نواختن ساز مورد علاقه خود را ببینید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WPS Office Full 12.7 – نرم افزار آفیس قدرتمند اندروید

اغلب کاربران با نام نرم‌افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می‌دانید که دانلود تک‌تک برنامه‌های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می‌کند. نرم‌افزار WPS Office را می‌توان به عنوان کم‌حجم‌ترین برنامه آفیس برای گوشی‌های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید.

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود KMPlayer 20.07.023 - پخش کننده قدرتمند کی ام پلیر برای اندروید

اجرا کردن ویدئو در گوشی یکی از کارهایی است که کاربران بسیاری به طور روزانه انجام می‌دهند. کمتر کسی است که نرم افزار KMPlayer را در پخش فیلم و صوت نشناسد. این نرم افزار کره‌ای با قدرت بالای خود در پخش فرمت‌های مختلف و همچنین ابزارهای آن برای زیرنویس فیلم‌ها موجب استقبال فوق العاده شگفت انگیز از این نرم افزار شد.

این نرم افزار در هر بروزرسانی خود ویژگی‌های جدید را ارائه می‌دهد که آخرین نسخه  این نرم افزار برای شما ارائه کرده‌ایم. با دانلود کردن آن در آخر این خبر می‌توانید از آن برای اجرای فایل‌های ویدئویی خود با فرمت‌های مختلف استفاده کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Gladient Icons 3.4 – آیکون پک زیبا و کامل گرادینت

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید.

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، برنامه Gladient Icons است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود APK Editor Pro 2.0.0 - نرم‌افزار عالی برای ویرایش فایل‌های APK

گوشی‌های هوشمند امروزه یکی از مهم‌ترین وسایل کاربردی بشر محسوب می‌شوند. یکی از مهم‌ترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند، پلتفرم اندروید است. فرمت فایل‌هایی که مخصوص سیستم عامل اندروید هستند، APK است.   شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید فایل‌های اندروید را ویرایش کند. نرم افزار APK Editor Pro کار شما را آسان کرده و در این هدف به شما کمک می‌کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود My Daily Planner 1.4.0.3.1 – نرم‌افزار مدیریت وظایف و کارهای روزانه

برنامه‌ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان‌های موفق است، اگر می‌خواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید، باید برنامه‌ریزی روزانه مناسب داشته باشید. برای انجام برنامه‌ریزی مناسب و دقیق، ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی My Daily Planner: To Do List, Calendar, Organizer را پیشنهاد می‌کنیم.

با این برنامه کاربران می‌توانند به راحتی برنامه‌های خود را طبق تاریخ و اولویت‌هایشان زمان‌بندی کنند و هیچ‌ زمان آن‌ها را فراموش نکنند. نرم افزار My Daily Planner: To Do List, Calendar, Organizer همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته دانلود بسته دانلودی بسته هفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس

‌دفتر دادستانی عمومی لهستان اعلام کرد که دولت وقت لهستان به رهبری حزب قانون و عدالت بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ از صدها نفر از جمله سیستمداران رده‌های خود با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس جاسوسی کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، دفتر دادستانی عمومی لهستان ابراز اطمینان کرد که از سال 2017 تا 2023، دولت وقت لهستان به رهبری حزب حاکم وقت قانون و عدالت 578 نفر را با استفاده از نرم افزار جاسوسی اسرائیلی پگاسوس از جمله سیاستمداران برجسته از رده‌های خود را هدف جاسوسی و نظارت قرار داده است.

این یک افشاگری وخیم و انفجاری محسوب می شود. گفته می‌شود که دولت محافظه‌کار ملی سابق لهستان از حزب قانون و عدالت که اکنون با رای‌گیری در جناح اپوزیسیون قرار گرفته است با استفاده از نرم‌افزار جاسوسی اسرائیلی پگاسوس از صدها نفر جاسوسی کرده است. در سال های 2017 تا 2023، همانطور که دفتر دادستانی کل ورشو در گزارشی برای پارلمان که روز سه شنبه منتشر شد آورده است از این نرم افزار برای نظارت بر 578 نفر استفاده شد.

یک کمیته تحقیق پارلمانی در لهستان در حال حاضر در حال بررسی این موضوع است که آیا دولت حزب حاکم قانون و عدالت که تا دسامبر بر سر کار بود، از پگاسوس برای جاسوسی از مخالفان سیاسی استفاده کرده است یا خیر. یاروسلاو کاچینسکی، رهبر حزب قانون و عدالت در آن زمان اتهامات جاسوسی را رد کرده بود. بر اساس گزارش‌های رسانه‌های لهستانی، اکنون حتی نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد دولت PiS همچنین از این نرم‌افزار برای نظارت بر سیاستمداران برجسته از رده‌های خود استفاده کرده است.

هفته گذشته، "آدام بودنار"، وزیر دادگستری لهستان اعلام کرد که 31 نفر که هدف حملات پگاسوس قرار گرفتند، احضاریه ای از دادستانی عمومی برای شهادت به عنوان شاهد دریافت خواهند کرد.

"کریستوف بریزا"، نماینده پارلمان اروپا بعداً اعلام کرد که چنین احضاری را دریافت کرده است. بریزا متعلق به ائتلاف شهروندان لیبرال محافظه کار دونالد تاسک است. او قبل از انتخابات پارلمانی 2019، کمپین انتخاباتی حزب خود را که در آن زمان بخشی از اپوزیسیون بود، مدیریت می کرد. بر اساس گزارش رسانه های لهستانی، علاوه بر بریزا، دادستانی که از اصلاحات قضایی دولت PiS انتقاد کرده بود و رومن گیرتیچ، وکیل برجسته مخالف نیز با پگاسوس جاسوسی شدند.

روزنامه‌نگاران، سازمان‌های حقوق بشر و کارشناسان پزشکی قانونی داده‌ها برای اولین بار در ژوئیه 2021 درباره این نرم افزار جاسوسی اسرائیلی گزارش دادند. در سرتاسر جهان، به‌ویژه دولت‌های مستبد از این نرم‌افزار نظارتی در مقیاس وسیع علیه منتقدان، چهره‌های مخالف و روزنامه‌نگاران استفاده کرده بودند. پگاسوس از آسیب‌پذیری‌های امنیتی گوشی‌های هوشمند برای دسترسی گسترده به داده‌ها سوء استفاده می‌کند. همچنین امکان گوش دادن به مکالمات وجود دارد.

دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان هم چندی پیش گفته بود: اسنادی در دست من است که متأسفانه 100 استفاده غیرقانونی پگاسوس از اسناد و اطلاعات محرمانه را تأیید می‌کند، متأسفانه لیست قربانیان این اقدامات بسیار طولانی است.

«پگاسوس» برنامه‌ای است که توسط شرکت اسرائیلی NSO Group Technologies ساخته شده است. این برنامه ابزاری ارزشمند برای سازمان‌های اطلاعاتی به حساب می‌آمد چرا که می‌توانست از راه دور بر روی گوشی هوشمند شخصی که هدف جاسوسی قرار می‌گرفت نصب شود.

انتقاد شدید رسانه‌های لهستانی از قلی‌زادهپیروزی حزب اپوزیسیون منتقد اروپا در انتخابات محلی لهستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد
  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • نظریه محبوب؛ چپ‌پا‌ها کاشته‌زن‌ های بهتری هستند! / فیلم
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس
  • دو میم کوین محبوب شیبا اینو و دوج کوین؛ بررسی تفاوت های آنها