Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@06:49:11 GMT

«جیم کری» اولین رمان خود را منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۹۶۲۳

«جیم کری» اولین رمان خود را منتشر کرد

جیم کری بامزه در همکاری با «دانا واچون» رمانی با عنوان «خاطرات و اطلاعات نادرست» نوشته که در آن، ضد قهرمانش افسردگی دارد و داستان دارای قسمت اوج آخرالزمانی است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، جیم کری اولین رمان خودبا عنوان «خاطرات و اطلاعات نادرست» از سوی انتشارات «Knopf» منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جیم کری بامزه در همکاری با «دانا واچون» رمانی با عنوان «خاطرات و اطلاعات نادرست» نوشته که در آن، ضد قهرمانش افسردگی دارد و داستان دارای قسمت اوج آخرالزمانی است.

 

کتاب جدید داستانی طنزآمیز، را روایت می کند که به جستجوی معنای زندگی مبتنی بر جزئیات زندگی این کمدین می پردازد. می توانید آن را در سایت آمازون تهیه کنید.

 

«جیم کری» در مورد این کتاب با نیویورک تایمز صحبت کرد و گفت: پایان جهان است و ما کتاب کاملی برای آن داریم. پایان تمدن نیست فقط پایان یک دنیاست، دنیای خودخواهی...

 

از آنجا که این کتاب بر اساس جزئیات واقعی زندگی جیم کری است، شامل شخصیت هایی است که از واقعیت امروز به داخل داستان کشیده شده اند.

 

یکی از شخصیت های کتاب «نیکلاس کیج»  مجموعه دار جمجمه های دایناسور است که بهترین دوست شخصیت اصلی را نیز بازی می کند.

 

کری در مورد چگونگی گنجاندن نیکلاس کیج و سایر افراد مشهور در کتاب در مورد اهداف خود صحبت کرده است و کیج در واقع او را تشویق نیز کرده است.

 

علاوه بر مطالب و تصاویر جذاب کتاب مصور جیم کری، اینکه تصویر خود او از زندگی اش را چطور در این کتب روایت می کند و خود را در زندگی چطور میبیند نیز از موارد جذاب کتاب خواهد بود. 

 

«جیم کری» همچنین تور سراسری این کتاب را در شهرهای آمریکا با همراهی همکار نویسنده اش «دانا واچون» ترتیب داده است.

جیمز یوجین «جیم» کری زادهٔ ۱۷ ژانویهٔ ۱۹۶۲ هنرپیشه و کمدین کانادایی-آمریکایی است. او تاکنون ۲ بار برندهٔ جایزهٔ «گلدن گلوب» برای فیلم‌های «نمایش ترومن» و «مرد روی ماه» شده ‌است. جیم کری بدون شک یکی از بهترین بازیگران کمدی تاریخ سینماست. او بخاطر مشکلات مالی خانواده و بیماری پدرش در ۱۹سالگی از تورنتو به لس آنجلس نقل مکان کرد.

در هالیوود مدتی اجراهای کمدی تک نفره را در کلوب‌های شبانه تجربه کرد و آرام ‌آرام وارد سینما شد.  «پگی سو ازدواج کرد» از فرانسیس فورد کوپولا مهم ترین فیلم اوایل دوران کاری اش بود اما با فیلم «ایس ونچورا» روند موفقیت هایش آغاز شد. در اینجا بود که برای نخستین بار قابلیت‌های فراوان کمدی‌اش را به نمایش گذاشت و نقش اول فیلم «ماسک» را از آن خود کند. و ازین پس در حوزه کاری خود در بالاترین سطح در هالیوود فعالیت کرد که همچنان هم ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ کری هالیوود خلق جیم کری کمدی ماسک موفقیت کتاب فیلم استودیو تجربه سینما تئاتر جیم کری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیرخانه جایزه مهرگان با انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم از ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌هایشان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است دعوت می‌کند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعۀ آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

نشانی برای ارسال کتاب‌ : تهران - صندوق پستی ۵۵۵-۱۹۶۱۵

پست الکترونیک: mehreganprize@gmail.com

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896501

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد