Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حسین افشاری در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان گفت: ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی به دستگاههای اجرایی برای تکمیل و اجرای ۲۵۶ طرح در سطح شهرستان همدان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ۲۶۸ طرح در اعتبارات سال جاری برای تکمیل و اجرای طرحها و پروژه های سطح شهرستان از پنج محل پیش بینی و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان اضافه کرد: از این مبلغ ۵۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبارات ابلاغ شده از منابع استانی است که شامل ۲۷ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان اعتبار تملک داریی ها، ۱.۵ میلیارد تومان از محل سه درصد نفت و گاز و ۳۰ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان اعتبار متوازن است.

افشاری با بیان اینکه الزامات قانونی بودجه در توزیع اعتبارات مد نظر قرار گرفته است، اظهار داشت: از محل منابع مالیات بر ارزش افزوده نیز حدود ۱۳ میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان مربوط به ورزشهای همگانی و یک میلیارد و ۷۶ میلیون تومان مربوط به ورزش دانش آموزی است.

وی تصریح کرد: در جابه جایی اعتبارات بین فصول تعیین شده محدودیت قانونی داریم و مدیران باید پیگیر تخصیص اعتبارات و اجرای سریعتر پروژهای مربوطه باشند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه میزان تحقق تعهد اشتغال در شهرستان همدان طی سه ماهه سال جاری ۱۱۳ درصد بوده است، یادآور شد: میزان تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری ۱۵۷۴ مورد پیش بینی شده که در سه ماهه نخست امسال برای ۱۷۷۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.

افشاری با بیان اینکه از این تعداد ۱۳۵۰ نفر بیمه شده اجباری جدید هستند، گفت: در این راستا دستگاههای اجرایی زمینه اشتغالزایی را برای ورود و فعالیت بخش خصوصی فراهم کرده و در شهرستان همدان نیز ایجاد مشاغل پایدار را هدفگذاری کرده ایم.

46

کد خبر 1408500

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان میلیون تومان اعتبار شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات گفت: این دانشگاه با جذب ۱۴ عضو هیئت علمی جوان و توانمند در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ توانسته در حوزه آموزش عالی موفقیت‌های بسیاری را کسب کند و این امر در توسعه رشته و شکوفایی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری و نیز کسب رتبه بهتر در رتبه بندی دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: در حوزه اعتبارات عمرانی از دو منبع اعتبارات متمرکز وزارت علوم و سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی به دانشگاه بزرگمهر تخصیص یافته است که از این میان، ۱۱ میلیارد تومان مربوط به دور اول سفر ریاست جمهوری بوده که با مساعدت استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری‌های نماینده شهرستان کل این اعتبار جذب شده و در طرح دانشکده مهندسی و سالن آمفی تئاتر دانشگاه هزینه شده است.

شکیب اظهار کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری ابتدا ۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه تخصیص یافت که با پیگیری‌های انجام شده با نهاد ریاست جمهوری از طریق نماینده شهرستان در مجلس و مساعدت وزیر علوم، این مبلغ به ۲۰ میلیارد تومان رسید و ابلاغ نیز شده است که با تخصیص این اعتبار دانشکده فنی مهندسی دانشگاه به مرز تکمیل شدن خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

 اشتغال نخبگان با اجرای طرح بورسیه صنعتی

رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات بیان کرد: در جهت تکمیل طرح مسجد دانشگاه با مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استاندار، دو میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است؛ همچنین در جهت تقویت تجهیزات آزمایشگاه‌های تحقیقاتی دانشگاه ۳ میلیارد تومان ازسوی وزارت علوم تخصیص یافته است.

او گفت: تدوین سند راهبردی دانشگاه از جمله اقدامات مهمی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام و سند اولیه به دبیرخانه ارسال شد و در هیئت امنای خراسان جنوبی مصوب و اواخر اسفند ابلاغ شد که در این سند اقدامات دانشگاه مشخص شده است و یکی از آنها ۱۰ کد رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد است که تا سال ۱۴۰۷ باید اجرایی شود؛ همچنین به دنبال اخذ مجوز برای برخی از رشته‌های دارای متقاضی در دانشگاه هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است