Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا – نرم‌افزار فیس اپ به عنوان یکی از پر حاشیه‌ترین برنامه‌های موبایل در چند سال گذشته شناخته می‌شد و به علت افشا شدن سرقت اطلاعات کاربران به واسطه رخنه امنیتی این برنامه، بسیاری از کاربران استفاده از آن را متوقف کردند ولی به نظر می‌رسد که تمامی این موارد متعلق به گذشته هستند. نرم‌افزار فیس اپ به عنوان یکی از پر حاشیه‌ترین برنامه‌های موبایل در چند سال گذشته شناخته می‌شد و به علت افشا شدن سرقت اطلاعات کاربران به واسطه رخنه امنیتی این برنامه، بسیاری از کاربران استفاده از آن را متوقف کردند ولی به نظر می‌رسد که تمامی این موارد متعلق به گذشته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از Engadget، در حقیقت برنامه فیس‌اپ پس از اعمال یک بهینه‌سازی امنیتی بسیار نیرومند توانسته است بار دیگر به خط اول نرم‌افزارهای تلفن همراه بازگردد و پیش بینی می‌شود که بتواند بخشی از کاربران قدیمی خود را دوباره به سوی خودش جذب کند.

در حقیقت این عملکرد فیس اپ، سومین یا چهارمین بهینه‌سازی بر روی این سیستم است و بار دیگر موجب شده است که این نرم‌افزار به محبوبیت بالا دست پیدا کند.    
با این وجود نسخه جدید فیس اپ تنها شامل رفع مشکلات امنیتی این برنامه نبوده است بلکه در نسخه جدید شاهد ساختارهای جدیدی به عنوان فیلتر هستیم که می‌تواند به خوبی شما را به شکی نشان بدهد که شاید در دنیای واقعی به هیچ عنوان امکان تبدیل شدن به آن را نداشته‌اید.
 
جالب است بدانید که نایب رییس شرت فیس اپ، پیش از این در شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت و یندکس نیز در نقش‌های مدیریتی فعالیت داشته است و با توجه به مدیریت مناسب او، این نرم‌افزار توانسته است تا مشکلات سال گذشته را پشت سر بگذارد.
 
شایان ذکر است که این سیستم حتی یک فیلتر جدید را در دستور کار داشته است که به شما نشان می‌داد که پس از قرنطینه دوران کرونا  به چه شکلی خواهید بود ولی با توجه به مشکلات پیش آمده، این فیلتر جالب از دستور کار این برنامه خارج شده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نرم افزار نرم افزار فیس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید

غلامرضا میری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بر اساس آمار گمرک سال گذشته ۲۰۰ تن زعفران به بازارهای هدف صادر شد که نسبت به سنوات گذشته روند صادرات کاهشی بوده است.

به گفته او، علی رغم آنکه تقاضای جهانی در بازارهای هدف تغییری نداشته است، اما میزان صادرات نسبت به سال های گذشته کاهشی بوده که این امر بدان معناست که بدلیل مشکلات بازگشت ارز به سامانه نیما، سالانه ۱۲۰ تن زعفران قاچاق می شود.

میری ادامه داد:  اگر موضوع  بازگشت ارز حاصل از صادرات به سامانه نیما حل شود به طوریکه اجازه دهند ارز را با قیمت توافقی به واردکننده کالاهای لوکس به قیمت توافقی عرضه دهیم، دیگر شاهد قاچاق زعفران به آن سوی مرزها نیستیم.

نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: صادرکننده زعفران باید برای صادرات هر کیلو زعفران ۲۳ میلیون تومان مابه‌التفات ارز آزاد و نیمایی را بدهد که براین اساس صادرات توجیه اقتصادی ندارد. در حالیکه با رفع مشکلات ارزی، قاچاق معنایی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • صادرات زعفران به ۲۰۰ تن رسید