Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:42:43 GMT

آغاز آموزش‌های حضوری دانشجویان علم و صنعت از فردا

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۹۸۴۳

آغاز آموزش‌های حضوری دانشجویان علم و صنعت از فردا

نحوه ارائه دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت تشریح شد، بر این اساس آموزش های حضوری دانشجویان این دانشگاه از فردا شنبه ۲۱ تیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام دانشگاه علم و صنعت ایران و با توجه به درخواست ‌های مکرر جمعی از دانشجویان این دانشگاه در خصوص ارائه کلاس‌های عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی و به منظور فراهم شدن زمینه دانش ‌آموختگی آنان برای ادامه تحصیل و یا اشتغال و نیز سایر دانشجویانی که به دلایل مختلف نیازمند یا علاقه مند به گذراندن این دروس در تابستان هستند، امور آموزش این دانشگاه با همکاری دانشکده‌ها، برنامه دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی در تابستان را تنظیم و اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، بخشی از این دروس به صورت حضوری فشرده و مابقی به صورت غیرحضوری ارائه می شود. همچنین دروس فشرده حضوری از شنبه ۲۱ تیرماه شروع و تا یکشنبه ۵ مردادماه ادامه خواهند داشت.

همچنین اولویت ثبت ‌نام و حضور در این کلاس ‌ها با دانشجویانی است که در شرف دانش ‌آموختگی هستند و تنها در صورت وجود ظرفیت اضافی سایر دانشجویان می ‌توانند با هماهنگی دانشکده در این کلاس ‌ها شرکت کنند.

اسکان دانشجویان خوابگاهی برای این کلاس‌ ها نیز از یک روز قبل از اولین کلاس عملی تا یک روز بعد از آخرین درس عملی با معاونت دانشجویی هماهنگ شده است.
دانشجویانی که موفق به حضور در این کلاس ‌ها (یا کلاس‌ های مشابه احتمالی در شهریور) نشوند، می ‌توانند درخواست حذف درس را کنند.

همچنین شرکت دانشجویان در کلاس ‌های دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی و یا عملی- نظری که ارائه آنها کاملا غیرحضوری اعلام شده، الزامی است.
دانشجویان برای اطلاع از زمان ‌بندی کلاس ‌ها، می ‌توانند به سایت دانشکده ارائه‌ کننده درس مراجعه کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت آموزش های حضوری دانشجویان ترم تابستانی دانشجویان کارگاهی و آزمایشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه گفت: واحد آزمایشگاه بیمارستان با همت همکاران علوم آزمایشگاهی، بیش از ۲۶ هزار مورد خدمات به بیماران بستری و مراجعان به این واحد در سال ۱۴۰۲ ارائه داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود افزایش ۱۰ درصدی داشته است. 
خانم دکتر الداغی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده چندین دستگاه جدید از محل اعتبارات بهداشت جهانی و به صورت رایگان برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان به واحد آزمایشگاه بیمارستان اضافه شده که در تلاشیم تا روند تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های جدید ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود