Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@09:14:18 GMT

پلیس سگ را تکه تکه کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۹۸۵۱

پلیس سگ را تکه تکه کرد

جزئیات درگیری مسلحانه در دماوند، تکه تکه کردن جسد سرباز دختر آمریکایی، ناپدید شدن بازیگر خارجی معروف، کشتن وحشیانه سگ توسط پلیس و محبوس شدن ۱۷ کوهنورد در ارتفاعات کرج را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بی‌رحمی پلیس آمریکا مسئله‌ای است که تمامی دنیا از آن آگاه هستند. بسیاری از افرادی که به عنوان پلیس در آمریکا فعالیت دارند همواره با زورگویی، نژادپرستی و خشونت رفتارهای زشتی را بر روی دیگران اعمال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوع رفتار ظالمانه تنها به انسان‌ها نیز محدود نمی‌شود، شواهد حاکی از آن است که پلیس آمریکا حتی به حیوانات نیز رحم نمی‌کند. به تازگی ویدئویی در فضای مجازی داغ شده است که نشان می‌دهد یکی از پلیس‌های آمریکا پس از احساس خطر در مقابل یک سگ آن را با چند تیر از پا درمی‌آورد.

این سگ که به دلیل دستگیر شدن صاحب خود بی‌قراری می‌کرد تلاش کرد به سمت فرد دستگیر شده برود و از او دفاع کند که ناگهان پلیس آمریکایی به او چند بار شلیک می‌کند. گفتنی است؛ پلیس‌های آمریکا از اسلحه‌های شوک‌دهنده برقی نیز برخوردارند اما این فرد تصمیم گرفت تا سگ را با شلیک گلوله بکشد.

درگیری مسلحانه در دماوند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: عوامل پلیس به‌محض اطلاع از درگیری در منطقه دماوند تهران در محل حاضر و با سه مجروح در یک باغ روبرو شدند، که اظهار داشتند، تعدادی افراد ناشناس با اسلحه به آن‌ها حمله کرده‌اند.

وی با اشاره به فرار ضاربان از محل حادثه افزود: پلیس به‌سرعت اقدامات لازم برای دستگیری ضاربان را انجام داد و در مدت‌زمان کمی ۹ ضارب دستگیرشده و دوقبضه اسلحه از آن‌ها کشف شد، که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

عزیزی ادامه داد: در این درگیری پنج نفر مجروح شده بودند، که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

تکه تکه کردن جسد سرباز دختر آمریکایی

«ونسا گیلن» سرباز زن ارتش آمریکا که از ماه آوریل ناپدید شد، توسط یک سرباز دیگر به نام «آرون رابینسون» که او را مورد آزار جنسی قرار داده بود، به قتل رسید و جسدش تکه تکه شد.

در آمریکا اعتراضات گسترده‌ای علیه تجاوز به دختران نظامی و برای حمایت از «ونسا گیلن» به راه افتاده است.

راه گم کردن ۱۷ کوهنورد تازه کار در ارتفاعات کرج

رئیس جمعیت هلال احمر کرج گفت: شب گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر گم شدن ۱۷ کوهنورد در ارتفاعات سیجان کرج بلافاصله تیم امداد ونجات کوهستان هلال احمر به منطقه اعزم شد.

این کوهنوردان به علت نا آشنایی به منطقه مسیر خود را گم کرده بودند که با استفاده از سیستم‌های ردیاب پیدا شدند.

امدادگران و نجاتگران بعد از طی کردن مسافتی طولانی و صعب العبور به محل حادثه رسیدند و پس از ارزیابی اولیه با نصب لایت لاین کوهنوردان گرفتار شده را نجات دادند.

ناپدید شدن بازیگر زن آمریکایی

پلیس کالیفرنیا در جستجوی نایا ریو را، بازیگر و خواننده ۳۳ ساله آمریکایی همراه پسر خردسالش برای قایق‌سواری به دریاچه پیرو رفته بود و هنوز خبری از او نیست.

نایا ریو را روز چهارشنبه یک قایق اجاره کرد و همراه پسرش به دریاچه‌ای رفت که در جنوب ایالت کالیفرنیا، ۹۰ کیلومتری شمال غربی مرکز شهر لس‌آنجلس واقع شده است.

پلیس دریاچه پیرو چند ساعت بعد پسر نایا ریو را را در حالی که جلیقه نجات پوشیده بود تنها در قایق به خواب رفته بود، پیدا کرد اما از ستاره سریال «گلی» تنها یک کارت شناسایی باقی مانده بود.

برخی معتقدند ممکن است نایا ریو را به دریاچه افتاده و غرق شده باشد. نیروهای پلیس کالیفرنیا عصر چهارشنبه با یک قایق و یک فروند بالگرد در دریاچه گشت زدند تا بلکه نشانی از بازیگر آمریکایی پیدا کنند اما به تاریکی شب خوردند و قرار شد جستجوها صبح پنجشنبه به وقت محلی از سر گرفته شود.

کد خبر 432920

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حوادث حوادث جاده ای بسته خبری حوادث آمریکا پلیس آمریکا کشتار سگ ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تکه تکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده نیرو‌های اصفهانی در جزیره ابوموسی گفت: در سال ۶۷ پس از حمله آمریکا به ناو‌های سهند وسبلان، پاسداران سپاه انقلاب اسلامی با هشت قایق به نیرو‌های آمریکایی حمله و ضربات سهمگینی به نظامیان آمریکایی وارد کردند.


نادعلی براتی افزود: نیرو‌های ایرانی در حالی که فقط سلاح‌های ساده‌ای مثل ار پی جی در اختیار داشتند به تاسیسات، کشتی‌های نفتکش، ناو‌ها و هلی کوپتر‌های آمریکایی حمله کرده و آمریکایی‌ها مجبور شدند برای دور کردن ما از سه هواپیمای پیشرفته بهره بگیرند.


وی که تنها مجروح ایرانی این درگیری است گفت: در این عملیات دو سپاهی به شهادت رسیدند و یک قایق تندرو هدف هواپیمای آمریکایی قرار گرفت


براتی افزود: دراین عملیات یک هلی کوپتر، یک کشتی نفت کش، تاسیسات نفتی مورد بهره برداری آمریکایی‌ها در نزدیکی ابوموسی و یک کشتی باربری نظامی آمریکا منهدم و ده‌ها افسر آمریکایی کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • حمله متجاوزانه جدید آمریکا و انگلیس به یمن
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • (ویدئو) آموزش سردادن «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به زبان فارسی به آمریکایی‌ها
  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!