Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،گفت: از چند روز گذشته شایعه‌ای مبنی بر استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در فضای مجازی منتشر شده بود.

او افزود: شایعه استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به هیچ وجه صحت نداشته و این موضوع ساختگی و بدون سند از سوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی با اشاره به ایجاد هماهنگی و ارتباط دانشگاه با دستگاه‌های استان در کنترل بیمار کرونا گفت: دکتر رضاعی و مدیریت دانشگاه بدون توجه به اهداف شایعه پردازان تمام انرژی خود را برروی مدیریت بحران کرونا متمرکز نموده است و به چیزی جز سلامت مردم و همکاران خط مقدم نبرد با کرونا نمی‌اندیشد.

او با اشاره به اینکه استعفا در این شرایط سهمگین به معنای فرار از مسوولیت و عدم تعهد است گفت: تمامی همکاران دانشگاه علوم پزشکی کردستان با همدلی، همبستگی وانسجام، جان برکفانه در نبرد بزرگ مبارزه با کرونا مشارکت دارند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی تکذیب شایعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز پزشکان متخصص در بیمارستان کنگان ارائه خدمات کردند.

وی اضافه کرد: متخصصان اطفال، داخلی، قلب، بیهوشی، جراح عمومی، ارتوپد، مغز و اعصاب، چشم، طب اورژانس، جراح مغز، گوش و حلق و بینی، پاتولوژیست، رادیولوژیست، داروساز و فوق تخصص قلب اطفال مشغول به خدمت هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: ۲۵ پزشک متخصص و پنج پزشک عمومی در این ایام در بیمارستان حضور یافتند و به مراجعین خدمات ارائه دادند.

ملکی زاده اضافه کرد: کل مراجعین بیمارستان در این هشت روز تعطیلی پنج هزار و ۷۸۸ نفر بودند که هزار و ۵۰۰ نفر از آن تنها مراجعین سرپایی بخش اورژانس این مرکز درمانی بوده‌اند و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات بخش تصویربرداری، آزمایشگاه، درمانگاه و اورژانس بهره‌مند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کادر بهداشت، درمان و اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی خود را وقف خدمت‌رسانی به مردم کرده‌اند.

ملکی زاده افزود: مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی از استراحت خود گذشتند تا بستری ایمن برای مسافران نوروزی و شهروندان فراهم شود.

نادر شکیب آزاد معاون درمان، سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل، ناصری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، فاطمه آهو خوش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، سیده انسیه ساجدی زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و برخی از مسئولین بیمارستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پایگاه اورژانس شهری کنگان نیز بازدید کرد.

کد خبر 6064280

دیگر خبرها

  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • افزایش۳۰دستگاه خودرو عملیاتی و آمبولانس در علوم پزشکی کردستان