Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت کشتی ایران که به کرونا مبتلا شده بود با تاکید بر اینکه حالش رو به بهبودی است گفت: پزشک گفته باید تا شنبه در قرنطینه باشم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در چند روز اخیر بی‌اخلاقی‌هایی در فضای مجازی شکل گرفته و چندین بار اخباری مبنی بر درگذشت محمدرضا طالقانی منتشر شده و این در حالی است که رئیس پیشین فدراسیون کشتی  بعد از چند روزی بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا هم اکنون در منزل دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در روزهای گذشته نیز به تسنیم گفته بود که دوران نقاهت را سپری می‌کند و از مردم خواسته بود که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

طالقانی: محبت دوستان زیاد بود، کرونا گرفتم

 

طالقانی در حالی که بار دیگر خبر دروغی از وضعیت جسمانی وی منتشر شده با ابراز تاسف نسبت به اینگونه صحبت‌ها، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیمخبرگزاری تسنیم گفت: وقتی مردم اینقدر پیگیر احوالم هستند و برادران خوبم مثل پرویز پرستویی، جواد ظریف، نوبخت و ... پیام‌های پرمهرشان را برای من می‌فرستند، نمی‌دانم چرا اینقدر برخی به دنبال دروغ و حسادت و شعار و ... هستند. نمی‌دانم چرا این حرف ها را دنبال می‌کنند؛ این کارها حرمت شکنی است.

رئیس پیشین فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه حالش رو به بهبود است، گفت: دکتر گفته باید تا دو سه روز دیگر در قرنطینه باشم، زیاد هم نباید صحبت کنم. روزانه بالای 200-300 تماس دارم و چون نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی کنم، به بسیاری از آنها جواب می‌دهم. حالم خوب است، مردم نگران نباشند.

انتهای پیام/

R1015135/P/S27,3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... حسن‌اف با دریاچه ارومیه به لیگ برتر کشتی ایران برمی‌گردد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۶ شب خاطره‌انگیز در شهر جهانی/بارندگی شادراه نور را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، نوروز امسال با شادراه نور هم برای مردم یزد و هم برای مسافران نوروزی به یادماندنی شد، شادراهی که تاریخ یزد، آداب و رسوم و سنت‌های این شهر تاریخی را در حدود یک کیلومتر با مشارکت حدود ۲۰۰ هنرمند به نمایش گذاشت.

هیجان ابربازی‌ها، فضای شادی و خنده با طنازی هنرمندان، بوی پخت نان‌های سنتی، تماشای تاریخ یزد زیبا، ملاقات با بزرگان و مفاخر این دیار در موزه زنده و از همه مهمتر حس باهم بودن، یادگاری‌هایی بود که از نخستین دوره شادراه نور در ذهن شهروندان یزدی و مسافران نوروزی به ثبت رسید.

صدها گردشگر خارجی نیز در این شادراه حضور یافتند و در موزه ای زنده، با ایرج افشار، فرخی یزدی و ده‌ها تن دیگر از مفاخر این شهر همقدم شدند، آداب و رسوم عروسی و عزا، سنت‌های نوروزی و طبخ غذاها و نان‌های محلی را از نزدیک مشاهده کردند.

بازی، شادی، مهارت آموزی، سرگرمی و … همه و همه از مواردی بود که خانواده ها می توانستند در این شادراه و در موزه زنده از آن بهره مند شوند.

قرار بود این شادراه تا هفتم فروردین ماه و سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برقرار باشد اما هشدار نارنجی هواشناسی باعث شد این برنامه زودتر از موعد به پایان برسد و پیوند عمیقی که مردم با این برنامه برقرار کرده بودند، گسسته شود.

کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بسیار قبل‌تر از شروع این شادراه تلاش‌های شبانه روزی خود را برای برگزاری هرچه بهتر این شادراه آغاز کرده بودند و استقبال گسترده مردم که آمار حضورشان بیش از ۱۲۵ هزار نفر برآورد شد، خستگی را از تن آن‌ها بیرون کرد.

در شب پایانی شادراه نور، شهروندان زیادی به سمت مسئولان مربوطه می‌آمدند و با توجه به هجمه‌ها سئوال می‌کردند که آیا در ادامه سال شادراه‌نور برگزار می‌شود یا خیر؟

پاسخ سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به این سئوال مشخصاً این است که خدمت به مردمان شریف یزد از وظایف سازمان‌هاست و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز با برگزاری رویدادهایی نظیر شادراه نور سعی دارد تا حق خود را به مردم ادا کند؛ پس در شرایطی که سازمان‌ها و ارگان‌ها به همکاری خود با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه دهند، رویداد شادراه نور با مناسبت‌های مختلف در یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6062282

دیگر خبرها

  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • حمل و نقل دام در ایلام نیازمند اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای است
  • شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود
  • سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از مجموعه‌های پرکار استان است
  • لزوم اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای برای جابجایی دام
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ فروردین
  • ماشاریپوف: با استقلال حالم خوب است و مشکلی نیست
  • ثبت ۶ شب خاطره‌انگیز در شهر جهانی/بارندگی شادراه نور را تعطیل کرد
  • کشاورزان گلستانی نگران کود بهاره نباشند