Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: ۱۱۶۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران شرکت کرده اند.

چیا سهراب نژاد امروز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز (20تیر) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 120 دقیقه زمان برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است افزود: طبق اعلام قبلی، همه شرکت‌کنندگان در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و به منظور جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان در مقابل حوزه‌ها یک ساعت قبل از موعد درها بازگشایی شدند.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان در خصوص برگزاری آزمون‌های استخدامی سه دستگاه اجرایی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران گفت: ۱۱۶۶ نفر کردستانی در آزمون سه دستگاه اجرایی کشور شرکت حضور یافته‌اند که از این تعداد 546 نفر مرد و 620 نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط موجود و به منظور راحتی و آرامش خاطر شرکت کنندگان، آزمون‌ها در پنج شهر بیجار، بانه، مریوان، سقز و سنندج برگزار می شود.

سهراب نژاد، در خصوص جزئیات حوزه‌های انتخابی برای برگزاری آزمون تصریح کرد: مجموع 335 نفر شرکت‌کننده از شهرهای بیجار، قروه و دیواندره در شهر بیجار، 148نفر در سقز، 80 نفر در بانه، مجموع 106 نفر از تعداد شرکت کنندگان شهرستان‌های سروآباد و مریوان در شهر مریوان و همچنین مجموع 497 نفر شرکت‌کننده از شهرهای کامیاران، دهگلان و سنندج نیز در دو حوزه انتخابی آزمون‌ها برگزار شد.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت داوطلبان برای همه حاضران در جلسه ماسک و پد الکلی تهیه شده و صندلی ها با فاصله دو برابر چیده شده است، همچنین نیروهای اورژانس، آتشنشانی و نیروی انتظامی در همه حوزه های استان مستقر هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استانی اجتماعی دستگاه اجرایی شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم