Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:21:43 GMT

آخرین جزییات پرونده قاضی منصوری از زبان برادر وی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۰۸۸

آخرین جزییات پرونده قاضی منصوری از زبان برادر وی

به گزارش جماران؛ برادر قاضی منصوری گفت: برادرم دو روز منتظر هماهنگی جهت بازگشت به ایران بود اما متأسفانه با کارشکنی‌های صورت گرفته، هماهنگی جهت بازگشت به کشور صورت نگرفت و در اقدامی تأمل برانگیز با وجود اینکه او در اختیار سفارت بود، تحویل پلیس رومانی شد.

برادر غلامرضا منصوری در خصوص آخرین جزئیات و اخبار از پرونده برادر خود، اظهار کرد: درباره مرگ برادرم در کشور رومانی باید گفت که با توجه به اینکه اراده او صد درصد به بازگشت به کشور بود، در تاریخ ۹۹/۳/۲۱ به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور رومانی مراجعه کرد که مورد تأیید سخنگوی وزارت امور خارجه نیز قرار گرفت و دو روز منتظر هماهنگی جهت بازگشت به ایران بود اما متأسفانه با کارشکنی‌های صورت گرفته، هماهنگی جهت بازگشت به کشور صورت نگرفت و در اقدامی تأمل‌برانگیز با وجود اینکه برادرم در اختیار سفارت بود، تحویل پلیس رومانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی این اقدام، برادرم با آنکه مصمم به بازگشت به ایران بود و این مسئله را به کرات اعلام کرده بود، در اتفاق غیرمنتظره‌ای خبر قتل او از رسانه‌های رومانی پخش و مورد تأیید مسئولان قضایی و پلیس بین‌الملل کشور قرار گرفت.

برادر غلامرضا منصوری گفت: تاکنون هیچ مقام رسمی اعم از اجرایی و قضایی با خانواده منصوری هیچ تماسی نداشته‌اند که مورد را تأیید یا تکذیب کنند و اطلاعات ما صرفاً همان مطالب ضد و نقیضی است که از رسانه‌ها پخش می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه با گذشت نزدیک به یک ماه از مرگ برادرم، علیرغم پیگیری‌های مجدانه خانواده و مراجعات و مکاتبات مکرر با مسئولان وزارت خارجه و مسئولان قضایی در خصوص استرداد جسد که حداقل مطالبه یک خانواده است، هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و خواسته خانواده بعد از تحمل رنج و محنت فراوان، استرداد جسد آن مرحوم برادرم است.

اخبار مرتبط امکان بازنگری آرای صادره قاضی منصوری وجود دارد نقل قولی از قاضی منصوری درباره نداشتن امنیت جانی توسط برادرش وکیل قاضی منصوری احتمال قتل وی را رد نکرد: او کسی نبود که خودکشی کند! تئوری جدید در مورد قتل قاضی منصوری: کار باندی مخوف در کشور است! توضیحات جدید پلیس در مورد مرگ قاضی منصوری آیا امکان باطل شدن احکام صادره توسط قاضی منصوری وجود دارد؟ پرونده روزنامه‌نگارانی که قاضی منصوری قضاوتشان کرده دو‌باره بازنگری کنید توضیحات جدید سخنگوی قوه قضاییه در خصوص مرگ قاضی منصوری و پرونده طبری تصویری از قاضی منصوری در کنار قاتل زنان خیابانی مشهد پزشکی قانونی: برای اخذ نمونه ژنتیک از خانواده قاضی منصوری آمادگی داریم پرید یا پرت شد؟/ وکیل قاضی منصوری در رابطه با مرگ موکلش چه می‌گوید؟ درگذشت قاضی منصوری تایید شد + عکس و فیلم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا قاضی منصوری پرونده قاضی منصوری قتل قاضی منصوری سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قاضی منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول

ایسنا/خوزستان رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از سازش در یک پرونده قتل در دزفول بعد از پنج سال با اجرای پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، خبر داد.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سال ۱۳۹۸ در یکی از روستاهای شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین دو طایفه رخ داد و منجر به قتل یک خانم ۳۷ ساله شد و این حادثه، آتش اختلاف و کدورت را بین این دو طایفه بیشتر شعله‌ور کرد.

وی افزود: متاسفانه سال‌های متمادی در دعواهای متعدد بین این دو طایفه مشکلات عدیده‌ای برای روستا و خانواده‌ها به وجود آمد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ادامه داد: با تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده برای حل و فصل موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع شد.

وی گفت: با تشکیل جلسات متعدد و طاقت‌فرسا در این سال‌ها که به دلیل عدم اجرای تعهدات از طرف خانواده قاتل ایجاد می‌شد، در نهایت در روز اجرای حکم  و در واپسین ساعات زمانی که  قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، حضور تیم و کارگروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش به حرمت امام علی(ع) می‌بخشم، منجر به گرفتن مهلت ۴۰ روزه برای اجرای تعهدات توسط خانواده قاتل شد.

امانت بهبهانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و حلول سال نو تعهدات در پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیا دم شد و همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل اعلام کردند.  

وی با تقدیر از تدابیر رئیس و دادستان عمومی و انقلاب دزفول، خانواده مقتول که به حرمت امام علی(ع) قاتل را بخشیدند و همچنین از تلاش‌های مدیر امور اداری شورای حل اختلاف دزفول، رئیس و اعضای مجتمع شماره ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان، بر گسترش بیشتر صلح و سازش پرونده‌های مهم در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • جزییات جدید از قطع درختان جنگل‌های هیرکانی از زبان یک حقوقدان: تخلف شرکت برق مازندران در ماجرای قطع درختان الیمالات/ حداقل جرم اداره‌کل منابع طبیعی، کوتاهی در انجام وظایف است
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول