Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:14:58 GMT

خیال راحت گل محمدی با بشار رسن در خط هافبک

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۲۷۱

خیال راحت گل محمدی با بشار رسن در خط هافبک

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه هفته جاری در حالی به مصاف ماشین سازی در تبریز می رود که برد مقابل این تیم می تواند خیال یحیی گل محمدی را برای قهرمانی زودهنگام در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر راحت تر از گذشته کند.

سرخپوشان پایتخت که در پایان هفته بیست و سوم با ۵۳ امتیاز به صدر جدول تکیه داده اند فاصله ۱۲ امتیازی با سپاهان در رده دوم دارند تا با کسب پیروزی احتمالی مقابل ماشین سازی، گام بزرگی در کسب چهارمین جام قهرمانی متوالی خود بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در حالی برای رسیدن به رکورد چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر تلاش می کند که چند بازیکن مصدوم و محروم دارد. با این حال لیست بازیکنان این تیم به قدری کامل است که کادرفنی سرخپوشان نگران انتخاب جانشین برای وحید امیری، محمد نادری، امید عالیشاه و محمد انصاری که مصدوم هستند و محرومیت کمال کامیابی نیا ندارد.

بشار رسن در نیمه دوم بازی پرسپولیس با شاهین شهرداری بوشهر وارد زمین شد. او توانست در مدت زمان حضور ۴۵ دقیقه ای خود، تیمش را با وجود ۱۰ نفره بودن به خوبی رو به جلو هدایت کرده و تاثیر زیادی در گلزنی مهدی ترابی و رسیدن به سه امتیاز داشته باشد.

از این رو هافبک تیم ملی فوتبال عراق با وجود محرومیت کمال کامیابی نیا و مصدومیت وحید امیری یکی از گزینه های قطعی گل محمدی برای بازگشت به ترکیب اصلی این تیم مقابل ماشین سازی محسوب می شود.

کادر پزشکی سرخپوشان نیز در تلاش است محمد نادری را برای بازی با ماشین سازی آماده کند تا محسن ربیع خواه در صورت نیاز کادرفنی به عنوان جانشین کمال کامیابی نیا وارد زمین شود اما اگر نادری به این دیدار نرسد باز هم ربیع خواه به عنوان مدافع چپ بازی می کند.

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس نیز با وجود گلزنی مقابل پیکان و قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم با شاهین شهرداری بوشهر، احتمال می رود روی نیمکت بنشیند تا علی علیپور به عنوان تنها مهاجم پرسپولیس در تبریز به میدان برود.

تیمی کاملا آماده و پرمهره که با تکیه بر توان بالای احمد نوراللهی کاپیتان این روزهای خود بازی رو به جلویی را ارائه می هد. پرسپولیس در حالی نزدیک به تصاحب جام چهارم است که نگرانی بابت کمبود بازیکن خود ندارد.

کد خبر 4969312 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی لیگ برتر فوتبال ایران کمال کامیابی نیا بشار رسن احمد نوراللهی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فوتسال لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتسال باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان فدراسیون فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد