Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان خبر داد و گفت: مجموعا ۳۶۱ داوطلب در این آزمون استخدامی شرکت کردند.

سیروس رضایی در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری آزمون استخدامی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون با هدف جذب نیرو در سازمان ثبت اسناد و املاک، صنایع شیر ایران و نهضت سوادآموزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: مجموعا ۳۶۱ داوطلب در این آزمون استخدامی  شرکت کردند که از این تعداد ۱۶۴ نفر مرد و ۱۹۷ نفر زن بودند، این آزمون از ساعت ۹ صبح در دانشکده معارف و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در حال برگزاری است و مدت زمان آزمون حدود ۱۲۰ دقیقه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیش از برگزاری آزمون هماهنگی‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد صورت گرفت، گفت: استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی برای شرکت‌کنندگان در آزمون الزامی بوده و فاصله اجتماعی نیز کاملا مراعات شد.

رضایی تاکید کرد: همچنین ۲ سالن مجزا برای داوطلبان مشکوک به کرونا ویروس در نظر گرفته شد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در گذشته ۳ آزمون استخدامی در استان برگزار کرده است، خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ، نظام مهندسی و شهرداری‌ها توسط این مرکز برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جهاد دانشگاهی هنر با حضور سجاد لطفی دبیر این‌کارگروه و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر با هدف همکاری و هم‌افزایی دوجانبه در خصوص موضوعات مختلف حوزه پوشاک و همچنین حمایت از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» و ارتقای حضور دانشگاهیان در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک مطالعاتی و اجرایی حوزه مد و لباس کشور، منعقد شد.

در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت برگزاری رویداد ملی «بومتن» و میزان اثرگذاری آن در حوزه عفاف و حجاب کشور تاکید داشته و همچنین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از آموزش‌های مهارتی دانشجویان و هنرجویان با توجه به پوشش و هویت اسلامی و همچنین حمایت از اجرای طرح‌ها و پویش‌های هنری و فرهنگ‌سازانه با هدف اجتماعی‌سازی مفاهیم عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی، به عنوان متولی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی حوزه مد و لباس کشور شناخته می‌شود.

کد خبر 6085414 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • آغاز طرح هادی روستایی در اردل
  • برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در کوهرنگ
  • هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید