Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تأمین آب سالم، برق و سایر زیرساخت‌های منطقه آزاد قشم موضوعی حاکمیتی است و این سازمان در راستای مسؤولیت اجتماعی خود ایفای نقش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حمیدرضا مؤمنی در دیدار رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان اظهار داشت: حل مشکلات مردم منطقه در زمینه تأمین آب آشامیدنی سالم مورد تأکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تأمین آب سالم، برق و سایر زیرساخت‌های منطقه آزاد قشم موضوعی حاکمیتی است و عملکرد این حوزه سازمان منطقه آزاد قشم در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پروژه‌های مربوط به آب آشامیدنی سالم در روستاهای جزیره قشم با همکاری این سازمان و آبفای هرمزگان شتاب گرفته است.

مؤمنی ادامه داد: مطالعات و بررسی‌های لازم برای جانمایی تأسیسات آبشیرین‌کن آبفای هرمزگان برای حل مشکل تأمین آب آشامیدنی روستاهای غرب جزیره صورت خواهد گرفت و بهره‌برداری از آن کیفیت آب منطقه را ارتقا می‌بخشد.

امین قصمی مدیرعامل آب و فضلاب استان هرمزگان نیز اضافه کرد: پوشش آب آشامیدنی سالم در سطح جزیره قشم به بیش از ۸۰ درصد رسیده است.

به گزارش فارس، کمبود آب آشامیدنی سالم در جزیره قشم به‌ویژه روستاهای غربی آن یکی از معضلات اساسی و محرومیت‌های کهن این جزیره استراتژیک است. مسئله‌ای که تداوم آن می‌تواند سکونت در جزیره قشم را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: آب قشم استان هرمزگان مدیریت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آب آشامیدنی سالم منطقه آزاد قشم جزیره قشم تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی و کمبود نزولات آسمانی، منبع تامین آب آشامیدنی روستای  آزاد ده از توابع شهرستان تاکستان دچار افت آبدهی شده بود که با حفر و تجهیز چاه مقدار سه لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی روستا اضافه شد.

بیرنوندی با اعلام اینکه برای این پروژه ۶ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: هم اکنون این روستای ۶۰۰ نفری از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند است.

وی افزود: عملیات بغل کنی چاه شماره دو این روستا توسط شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و با تلاش و مشارکت دهیاری انجام شد.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب شهر‌ها و روستا‌ها انجام می‌دهد ولی ضروری است با توجه به کمبود منابع آب، مردم نیز مصرف آب را مدیریت کنند تا همگان از آب در دسترس برخوردار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد
  • خبر مهم مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری در مورد زباله سوز | امضاء پیش قرارداد زباله‌سوز ۶ هزار تنی در ماه جاری
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد