Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر هامونی با حضور در تحریریه بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: از ابتدای امسال سه و نیم میلیون نفر کد بورسی جدید در بورس تهران و فرا بورس گرفته اند.

وی اضافه کرد: ارزش معاملات در بورس بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان است و هفته پیش رکورد ۳۱ هزار میلیارد تومان نیز شکسته شد.

هامونی ادامه داد: بازدهی بیش از ۱۶۰ درصد در بورس را تجربه کرده ایم و ارزش بازاری و ثروت عموم مردم در بورس به ۷ هزار و ۷۰۰ ترلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به جز سهامداران عدالت ۱۵ میلیون نفر کد بورسی فعال دارند.

وی افزود: در آینده نزدیک عرضه اولیه نیروگاه آبادان، پتروشیمی بوعلی، پدیده شیمی جم، زغال سنگ طبس و نیروگاه گیلان در بورس انجام می‌شود.

مدیرعامل فرابورس ایران گفت: با مشوق‌های مالیاتی برای شرکت‌هایی که در بازار بورس عرضه می‌شوند که شفافیت‌های مالی را در پی دارد، ورود شرکت‌های بخش خصوصی فعال به بورس، تسهیل تبدیل سهام خاص به عام برای ورود شرکت‌ها به بورس و ایجاد تابلوی جدید برای شرکت‌های دانش بنیان در این بازار عرضه در بورس تقویت می‌شود.

وی افزود: البته عرضه شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی ۵۰ درصد به اراده مدیران آن‌ها برای عرضه اولیه در بورس بستگی دارد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بورس تهران ثروت پتروشیمی شیمی ایران بخش خصوصی سهام ایران بخش خصوصی پتروشیمی پول سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس،  یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It4

دیگر خبرها

  • هیچ فاضلابی در شمال به دریا سرازیر نمی‌شود
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۳۲۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • رشد ۲۷ هزار واحدی بورس/ ورود ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی