Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@06:36:54 GMT

احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۳۳۳

احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت

تین نیوز

ترفع درباره جزئیات احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت توضیحاتی داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران، درباره احداث خط بی آر تی در بزرگراه همت گفت: احداث خط بی آر تی در بزرگراه شهید همت طرح پیشنهادی است و هنوز تاییدیه نهایی اجرای آن اخذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: بزرگراه شهید همت یکی از معابر پر تردد پایتخت است که به حمل و نقل خودرویی آن توجهی نشده است.

ترفع ادامه داد: طرح پیشنهادی برای احداث بی آر تی حد فاصل سه راه استخر تا میدان صنعت است که باید مطالعات نهایی روی آن انجام شود و اگر بخواهیم با سرعت مطالعات را نهایی کنیم ظرف مدت 45 روز می توان طرح را به سرانجام رساند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در اجرای طرح خط بی آر تی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود یا خیر گفت: برنامه ای برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نداریم و در فاز اول طرح از منابع شهرداری تهران استفاده می شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: برای توسعه حمل و نقل عمومی در مناطقی که مترو و اتوبوس ندارد به ویژه غرب تهران می توانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بزرگراه همت بی آر تی تهران بزرگراه شهید همت شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز پلیس در تهران به دنبال خلافکار / بزرگراه را بر عکس می‌رود ( فیلم )

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی شهرداری به ادعای قطع درختان برای ساخت مسجد
  • تعقیب و گریز پلیس در تهران به دنبال خلافکار / بزرگراه را بر عکس می‌رود ( فیلم )
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران زیرذره بین
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • اطلاعیه مهم درباره بزرگراه شهید باقری؛ رانندگان بخوانند!
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد