Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@18:02:33 GMT

نرم افزار تبدیل دوربین های فوجیتسو به وب کم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۳۳۵

نرم افزار تبدیل دوربین های فوجیتسو به وب کم

فوجیستو نرم افزار جدیدی را عرضه کرده که دوربین های ساخت این شرکت را برای کاربران رایانه های مک به وب کم مبدل می کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نرم افزار تبدیل دوربین به وبکم فوجیتسو با 11 مدل از دوربین های ساخت این شرکت سازگاری دارد که محصولاتی از ایکس ای 7 تا جی اف ایکس 100 را در برمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوجیستو قبلا هم نرم افزاری عرضه کرده بود که دوربین های سری ایکس و جی اف ایکس این شرکت را به وب کم مبدل می کرد. اما این نرم افزار تنها با رایانه های شخصی مجهز به سیستم عامل ویندوز سازگار بود و از سیستم عامل مک پشتیبانی نمی کرد.

حالا فوجیستو این رویه خود را تغییر داده و نسخه ای از این نرم افزار که با رایانه های مک سازگاری دارد را نیز عرضه کرده است. این شرکت قبلا اعلام کرده بود که این نرم افزار در اواسط ماه جولای عرضه می شود. نرم افزار مذکور ایکس وب کم نام دارد.

بعد از نصب این نرم افزار تنها کافیست رایانه مک را از طریق کابل یو اس بی به دوربین متصل کنید و سپس به راحتی در جلسات ویدئویی زوم، اسکایپ و مایکروسافت تیمز شرکت کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار وب رایانه دوربین نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر هنرستان عشایری دخترانه درجرقویه گفت: طراحی و دوخت لباس‌های محلی، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه ای، گرافیک رایانه‌ای و مدیریت خانواده رشته‌های مختلف این هنرستان است که استقبال خوبی نیز از آن شده است.
فاطمه صفاری افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۶۵ هنرجو و با ارائه بیش از هزار اثر در قالب غرفه‌های لباس، گرافیک، سفال، بازارچه کسب و کار، عکس و پوستر، صنایع دستی و غذا‌های محلی تا روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ برای بازدید عموم دایر است.
شهرستان جرقویه میزبان عشایر ایل عرب است که عمده در شهر‌های نصرآباد و محمد آباد اسکان دارند و بیش از ۱۶۰۰ خانوار را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • هوش مصنوعی دوربین‌ها را شاعر کرد!
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد
  • دوربینی که تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم