Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی جمشید پور اظهار کرد: طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توسط کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی مرکز استان، اجرا شد.

وی افزود: پلمب اماکن عرضه و استعمال مواد دخانی غیر بهداشتی بخصوص قلیان سراها و قهوه خانه‌های سنتی سطح شهر که مبادرت به عرضه قلیان کردند در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدپور با بیان اینکه مأموران انتظامی از ۱۰ واحد صنفی و عرضه مواد دخانی و سفره خانه بازدید کردند، خاطر نشان کرد: در این بازدیدها به سه واحد تذکرات لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشتی داده شد، از سه واحد تعهدات لازم اخذ و هفت واحد عرضه مواد دخانی و قلیانی غیرمجاز پلمب و بالغ بر ۶۰۱ حقه قلیان جمع آوری شد.

سرهنگ جمشید پور در ادامه با تشکر از اعتماد و همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: هدف پلیس تأمین امنیت و آرامش و سلامت شهروندان و ارتقاء آن در جامعه است.

کد خبر 4970194

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام مصرف قلیان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نوذر نظری با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۴۳ مجرم دستگیر شده ۱۱ نفر آنها را افراد سارق تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه با تلاش پلیس سرپل ذهاب، ۱۷ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی ادامه داد: اعمال قانون ۱۴ هزار و ۳۴۹ دستگاه وسایل نقلیه و توقیف ۸۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف، تذکر کتبی به ۱۵۳ واحد، جمع آوری ۱۰ معتاد و کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق را از دیگر اقدامات صورت گرفته پلس سرپل ذهاب در طول ماه گذشته برشمرد.

کد خبر 6084647

دیگر خبرها

  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جنجال «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و آیا برای سلامتی مفید است یا مضر؟!
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم