Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصری، شهردار کمالشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که گرانی آسفالت شهرداری‌ها را با مشکل مواجه کرده است، گفت: علی رغم این محدودیت، در اسفندماه سال گذشته، فروردین، اردیبهشت و خردادماه امسال معابر کمالشهر به ارزش ۶میلیارد آسفالت ریزی شد.

او افزود: تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوسی که آسیب دیده بود تعمیر شد و تعمیر سایر این ایستگاه ها نیز درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کمالشهر گفت: طرح های شهرداری ها به منظور احقاق بودجه از تیرماه و مردادماه شروع می شود با این حال قبل از فرارسیدن این زمان نیز درخدمت شهروندان بوده ایم و طرح هایی را اجرا کرده ایم.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت ریزی آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استحکام‌بخشی و رسیدگی به آرامگاه سعدی اعتبار می‌خواهد

شهردار شیراز با بیان اینکه امکان استحکام‌بخشی آرامگاه سعدی به دلیل حجم بالای گردشگر در ماه‌های اخیر وجود نداشت، گفت: رسیدگی به آرامگاه این شاعر بلندآوازه و جهانی نیازمند تحول بنیادی در اختصاص اعتبارات و امکانات مورد نیاز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیین یادروز سعدی شامگاه جمعه در آرامگاه این شاعر بزرگ آوازه پارسی با حضور مسئولان استانی و کشوری و سعدی پژوهان برجسته داخلی و خارجی برگزار شد.

شهردار شیراز در این مراسم گفت: بنا بر آمار، گردش‌پذیری آرامگاه سعدی در ایام نوروز در رتبه دوم قرار گرفته و این رتبه مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

محمدحسن اسدی ادامه داد: حجم بالای گردشگران این آرامگاه طی ماه‌های گذشته، شهرداری شیراز را برای استحکام بخشی مقبره شیخ اجل دچار مشکل کرد. 

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه با گردشگری می‌توان کشور را اداره کرد، گفت: باید به میزان تاثیرگذاری این شاعر والامقام در سجایای اخلاقی و …اهمیت داده و آن را تبلیغ کرد.

شهردار شیراز عنوان کرد: اگرچه شهرک سعدی در یک موقعیت بن‌بست قرار دارد و در ایامی مانند نوروز مشکلات پارکینگ و …هم به آن اضافه می‌شود، اما گردشگران و شهروندان به بازدید از این آرامگاه علاقمند هستند.

این شاعر جهانی اعتبارلازم است

اسدی با تصریح بر این نکته که شورا و شهرداری شیراز معرفی سعدی به جهانیان را وظیفه خود می‌دانند، از نصب سردیس سعدی در محل سفارت جمهوری اسلامی در تاشکند و پارک بین‌المللی دوستی شهر نانجینگ چین توسط شهرداری خبر داد و گفت: سال گذشته نیز نمایشگاه عکس شاعرانی چون سعدی و حافظ را در پچ مجارستان و سئول برگزار کردیم.

وی همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواست تا تحول بنیادی در اختصاص اعتبار و امکانات لازم برای ادای دین نسبت به این شاعر بلند آوازه ایجاد شود.

شهردار شیراز تاکید کرد: باید وظیفه خود را نسبت به شعرا، ادبا و مشاهیر شیراز ادا کنیم که البته این مهم علاوه بر توجه و همت و تلاش، نیازمند اعتبار هم هست.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند
  • تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید
  • شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۱۲ دیدار می‌کند
  • استحکام‌بخشی و رسیدگی به آرامگاه سعدی اعتبار می‌خواهد
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست