Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: واحد الفین پتروشیمی ایلام؛ بدون دخالت یک خارجی ظرف ۱۵روز آینده وارد فاز اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارس خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ حسن نجفی‌سمنانی، شامگاه پنجشنبه در  برنامه محلی «دسلات» از آغاز به فعالیت واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام سخن و اظهار داشت:  واحد الفین  پتروشیمی ایلام؛ بدون دخالت یک خارجی ظرف 15روز آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام گفت:  حجم سرمایه‌گذاری ریالی برای واحد الفین یکهزارو 400 میلیارد تومان بوده است و تغییر در مدیریت‌ها و خصوصی‌سازی و تغییر سرمایه گذار عواملی بودند که این واحد دیرتر از موعد مقرر به بازدهی برسد.

نجفی‌سمنانی، در ادامه افزود: از محاسن افتتاح و راه اندازی واحد الفین در این شرکت آن است که ؛22 میلیون و 100 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در پتروشیمی ایلام و بدون حضور حتی یک نفر خارجی به فرجام می‌رسد.

افزایش تولید برق در جزیره قشم با توجه به سیاست‌های جهش تولید صورت می‌گیردجهش تولید در روستاها با استفاده از دانش و فناوری‌های روزآلومینیوم شاگرد اول جهش تولید در بهار 99 ؛ شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی رشد تولید را ثبت کردند

وی گفت: با وجود تحریم‌های استکبار جهانی در مرحله‌ای هستیم که باید با افتخار اعلام کنیم بدون دخالت یک خارجی ظرف 15 روز آینده حتما وارد فاز اجرایی می‌شویم و مشت محکمی بر دهان دشمنان و آنانی که نخواستند عزت و سربلندی ملت ایلام را ببینند خواهیم زد.

مدیرعامل مجتمع پتروشیمی ایلام یادآورشد؛ جهش تولیدی که امام خامنه‌ای دستور فرمودند را در این بخش از استان ایلام اجرایی می‌کنیم و برای جوانان متخصص این مرز و بوم اشتغالی پایدار رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/180/ی

R7718/P/S6,52/CT11 بیشتر بخوانید... افزایش تولید برق در جزیره قشم با توجه به سیاست‌های جهش تولید صورت می‌گیرد سند جهش تولید در استان مرکزی تصویب شد آلومینیوم شاگرد اول جهش تولید در بهار ۹۹ ؛ شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی رشد تولید را ثبت کردند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وارد فاز اجرایی پتروشیمی ایلام جهش تولید واحد الفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در اسکله پتروشیمی رازی

به نقل از روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره۶ در حال انجام تعمیرات بوده است متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیرو‌های تعمیرات گردید؛ ۲ نفر از مصدومان حادثه بصورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند که حال عمومی افراد مطلوب است.

این حادثه بر اثر شکستگی بوم جرثقیل رخ داده است.

این حادثه خللی در فرایند تولید پتروشیمی رازی ایجاد نکرده است و روند تولید و فعالیت ادامه دارد.

علت حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت
  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • حادثه در اسکله پتروشیمی رازی
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • چرا «طلای ابلهان» واقعا ارزشمند است؟
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالاهای مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی