Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشای اطلاعات بااهمیت همواره جزء مواردی است که مورد توجه بسیاری از سهامداران قرار داشته است. این افشای اطلاعات هم می تواند موجب رشد قیمت سهام و هم می تواند باعث اُفت قیمت سهام شود.

به گزارش بورس تابناک، بررسی سایت کدال نشان می دهد که در مورخه 18 تیرماه سال جاری 14 نماد دست به افشای اطلاعات بااهمیت از نوع گروه الف و ب زده اند که این 14 نماد عبارتند از: وخارزم، شساخت،  خچرخش، دسانکو، شفا، وثنو، فالوم، دلقما، کسعدی، ثپردیس، کپشیر، ختراک و قشرین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین نمادهایی که دست به افشای اطلاعات بااهمیت زدند، افشای اطلاعات بااهمیت نماد "کپشیر" در نوع خود جالب بوده است. این نماد در مورخه 18 تیرماه سال جاری طی اطلاعیه ای که بر روی سایت کدال قرار داده اعلام کرده است که واحد موادسازی کارخانه ایزوگام اشتهارد دچار آتش سوزی شده است. در متن این افشای اطلاعات بااهمیت که از نوع گروه ب می باشد، آمده است:

"در تاریخ 18 تیرماه 1399 واحد موادسازی کارخانه ایزوگام اشتهارد دچار آتش سوزی گردید که با عنایت به بیمه بودن کارخانه درخواست مکتوب جهت اعزام کارشناس صورت پذیرفت لذا به محض مشخص شدن مراتب به حضورتان اعلام می گردد".

درست دو روز قبل از این افشای اطلاعات بااهمیت (16 تیرماه 1399)، هیئت مدیره این شرکت به مجمع فوق العاده پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 15 میلیارد تومان به مبلغ 50 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور انتقال کارخانه توليد پشم شيشه از محل فعلي واقع در شهرستان شيراز به مکان جديد واقع در منطقه ويژه اقتصادي را داده بود.

گفتنی است قدمت شرکت پشم شیشه ایران به دهه 40 شمسی باز می گردد و سهام این شرکت هم اکنون با نماد کپشیر در بازار دوم بورس مورد معامله قرار می گیرد و قیمت پایانی کپشیر در آخرین روز معاملاتی (18 تیر 1399) با رشد 4.67 درصدی نسبت به روز قبل به 5967 تومان افزایش یافته بود. سهامدار عمده کپشیر، شركت سرمایه گذاری صدرتامین (سهامی عام) می باشد که 49.37 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور افزایش سرمایه سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون هوشنگ صدیق سوال از رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ماهواره‌های متعددی در ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم، گفت: سعی می‌کنیم ماهواره‌های سنجشی متعددی را داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتور‌ها توسعه شبکه باشد. اگر اپراتور‌های تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.

وی افزود: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول را تأیید یا تکذیب کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه سال گذشته در تعامل وزارت علوم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجره واحد برای دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد که تا کنون بیش از ۲۶۰ دانشگاه عضو آن شده‌اند، اظهار کرد: این اقدام مشترک در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات به عنوان یکی از طرح‌های برتر انتخاب شد که مایه خوشحالی و افتخار است.

زارع پور تاکید کرد: انشاءلله امسال مانند سال گذشته مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد؛ در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره هوشمند دولت به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهواره‌های متعددی در ساخت داریم و ماهواره‌هایی آماده پرتاب داریم، گفت: سعی می‌کنیم ماهواره‌های سنجشی متعددی را داشته باشیم، یعنی چند ماهواره تصویربرداری در فضای کشور داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند