Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:45:07 GMT

چیز کیک یخچالی رافائلو + دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۴۶۹

چیز کیک یخچالی رافائلو + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه چیز کیک یخچالی رافایٔلو را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

برای لایه زیرین

۲ بسته بیسکویت سبوسدار (هر پاکت ۱۲۵ تا ۱۳۰ گرم)
از یک فنجان قهوه خوری کمی کمتر بادام بدون نمک
۲ قاشق غذاخوری پودر نارگیل
۱۰۰ گرم کره آب شده

بیشتربخوانید

آموزش آشپزی؛ از کتلت مرغ و حمص بادمجان کبابى تا دسر برفی + تصاویر

برای کرم

۲۰۰ میلی لیتر خامه صبحانه
۱۴۰ گرم شکلات سفید
۲۰۰ گرم پنیر لبنه
۲ عدد پودر کرم شانتی (همان پودر خامه است که هر پاکت حاوی ۷۵ گرم است)
حدود یک استکان شیر نارگیل یا شیر معمولی (۹۰ نا ۱۰۰ گرم)

طرز تهیه

برای لایه زیر بیسکویت، بادام، پودر نارگیل و کره ذوب شده را در غذاساز بریزید و چند پالس بزنید تا این مخلوط به شکل خمیر درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مخلوط بیسکوییتی را درون قالب کمربندی بریزید و کف قالب پهن کرده با این مخلوط کف و کناره‌های قالب را بپوشانید به طوری که مخلوط بیسکوییتی در کناره‌های قالب تا دو یا سانت بالا بیاید و با دست فشار دهید و صاف کنید. (طبیعتا به دلیل وجود کره در مواد بیسکوییتی مخلوط بیسکوییتی به دیوار‌ها میچسبد) قالب را در یخچال بزارید تا مخلوط بیسکوییتی سفت شود.

برای کرم ابتدا شکلات سفید را به روش بنماری آب کنید و بزارید سرد شود. در ظرفی خامه و پودر کرم شانتی را بریزید و با همزن برقی بزنید تا فرم بگیرد و سفت شود. پنیر لبنه و شیر نارگیل را نیز اضافه کرده و هم زدن را ادامه دهید و در آخر شکلات آب شده را اضافه کنید و هم بزنید.

این کرم آماده شده را در قالب وسط مخلوط بیسکویتتی بریزید و روی آن پودر نارگیل فراوان بپاشید و روی هر قسمت که برش خواهید داد یک شکلات رافایٔلو یا نارگیلی بزارید و دو تا سه ساعت در یخچال استراحت بدید. نوش جان

نکته:اگر شکلات سفید آب شده داغ و یا ولرم باشد کرم خامه‌ای را آب خواهد کرد پس شکلات باید سرد باشد.

منبع: آشپزباشی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه داری آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد فروزمهر، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده چاپگرهای سه‌بُعدی در توضیح عملکرد این چاپگرها گفت:  تکنولوژی SLM که از پودر آلیاژ به عنوان ماده اولیه و لیزر به عنوان ابزار ساخت استفاده می‌کند، امکان تولید قطعات با هر پیچیدگی را به طور مستقیم از فایل سه‌بعدی آن‌ها فراهم می‌کند. در این روش، محصول فلزی نهایی با هرگونه پیچیدگی، مستقیما بدون نیاز به عملیات ثانویه خاصی از فایل سه بعدی آن ساخته می شود. در این فرآیند لیزر توان بالا برای ذوب پودر فلزی و آمیختن آنها به هم استفاده می شود. زمانی که یک لایه تشکیل می شود، یک لایه پودر جدید بر روی سطح ساخت گسترده می شود. ضخامت لایه های از حداقل 20 تا 100 میکرون متقاوت است.

وی اضافه کرد: از جمله موادی که در فرآیند مورد استفاده قرار می گیرند فولاد ابزار، فولاد زنگ نزن، کبالت کروم و تیتانیوم هستند. زمانی که مواد واکنش زا مانند تیتانیوم یا آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرند، میزان اکسیژن در محفظه مهر و موم شده باید به حداقل برسد تا از اکسید شدن ماده و نقص های بعدی جلوگیری کند.برای کاهش اکسیژن کافی است که محفظه با گاز آرگون خلوص بالا پر شود.

این فناور حوزه صنعت چاپ ادامه داد: این دستگاه برای ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نیروگاهی، هوافضا، خودرو، ساخت قالب‌های صنعتی، پزشکی و دندانپزشکی کاربرد دارد. این دستگاه همچنین در زمینه تحقیقات در حوزه علوم مهندسی مکانیک و متالورژی نیز قابلیت‌های متعددی دارد.

وی تصریح کرد: تیم ما در شرکت، متعهد به ارائه این تکنولوژی پیشرفته به تمامی نقاط ایران است تا سهم خود را در ارتقای صنعت کشور و رفع نیازهای مختلف صنایع مختلف ایفا کنیم. به همین منظور، دانشگاه‌های سراسر کشور، حتی دانشگاه‌های واقع در مناطق دور افتاده، می‌توانند از طریق ارسال فایل و ایمیل، از خدمات ما بهره‌مند شوند. همچنین، با حضور فعال در نمایشگاه ساخت ایران، فرصتی را برای معرفی این تکنولوژی به طیف وسیع‌تری از مخاطبان فراهم کرده‌ایم.

فروزمهر افزود: علاوه بر این، از آنجا که معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یارانه‌های مناسبی برای حضور در این نمایشگاه ارائه می‌دهد، دانشگاه‌های مناطق کم‌برخوردار نیز می‌توانند از این فرصت برای آشنایی با این فناوری و استفاده از خدمات ما بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به صادرات موفق این دستگاه‌ها  به بازارهای بین‌المللی گفت: تلاش بی‌وقفه ما برای توسعه و ارتقای این محصولات، منجر به دریافت جایزه طراحی صنعتی ایران در سال ۱۴۰۱ شد که افتخاری دیگر برای مجموعه ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف دارو و پودر بدنسازی قاچاق در اهواز
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • طرز تهیه کله کنجی شیرینی سنتی ایلام
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • بازار شکلات تلخ شد
  • کاهش ۴۰درصدی هزینه های حمل‌ونقل دریایی
  • فرآیند تولید پودر لباسشویی توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • کالری انواع شیرینی‌های نوروزی چقدر کالری دارند؟