Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این کمیسیون وضعیت بازار بورس را مورد بررسی قرار می دهد و باید نقدینگی موجود در این بازار به سمت واحدهای تولیدی سوق پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی با بیان اینکه مردم باید به فرصت ها و تهدیدات بازار بورس به صورت تؤامان توجه داشته باشند، گفت: انتقال تمام نقدینگی جامعه به سمت یک بازار درست نیست و ممکن است تبعات منفی برای جامعه در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ایجاد نوسان در سرمایه های مردم ممکن است باعث تکرار ماجرای مؤسسات مالی و اعتباری شود که باید مسئولان ذیربط این مسئله را مدنظر قرار دهند تا مردم در بازار بورس دچار مشکل نشوند.   نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بازار بورس از ثبات مشخصی برخوردار نیست و بر این اساس مردم باید در سرمایه گذاری در این بازار با احتیاط کامل عمل کنند.   بنابر گزارش مهر، میرتاج الدینی تأکید کرد: دولت باید بازار بورس و نقدینگی موجود در این بازار را به خوبی مدیریت و تدابیری اتخاذ کند تا این سرمایه به سمت واحدهای تولیدی سوق پیدا کند و شعار سال یعنی «جهش تولید» هم از این طریق محقق شود.   وی با تاکید مجدد بر اینکه سرمایه موجود در بازار بورس باید به سمت تولید برود تا منتج به رشد اقتصادی شود، اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، به زودی وضعیت بازار بورس را با حضور مسئولان ذیربط بررسی کارشناسی می کند.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • بورس تغییر جهت داد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس