Web Analytics Made Easy - Statcounter

القاصی مهر گفت: 126 پرونده تخلف در نانوایی‌های لرستان طی سه ماهه نخست امسال تشکیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا القاصی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در راستای تخلفات حوزه نانوایی، از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۶ پرونده تخلف در بخش های کم فروشی، بهداشتی و گرانفروشی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین تعداد پرونده های تخلف مربوط به کم فروشی بود که در این راستا ۷۳ پرونده تشکیل شده و میزان رای محکومیت سه میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: در بخش تخلفات بهداشتی در نانوایی ها، ۴۲ فقره پرونده تشکیل شده و این نانوایی های به پرداخت چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه محکوم شده اند.

وی بیان کرد: همچنین ۱۱ فقره پرونده تخلف گرانفروشی در نانوایی ها تشکیل شده که جریمه این واحدها نیز ۲۴ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان بوده است.

وی با تاکید بر حفظ ارزش غذایی نان گفت: در کنار کیفیت نان، حفظ ارزش غذایی آن نیز اهمیت زیادی دارد به طوری که در پخت نان سنگک، درصد سبوس گیری که باید انجام شود، در حوزه خبازی های استان به خوبی رعایت نمی شود که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

القاصی مهر اظهار داشت: در همین راستا بازرسی از این واحدهای نانوایی در دستور کار قرار دارد و هدف این است که علاوه بر کیفیت نان ها، ارزش غذایی هم مد نظر نانواها قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تشکیل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند