Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: چنانچه طرح فولاد سازی شرکت فولاد اکسین راه اندازی نگردد قطعا در آینده یکی از چالش‌های اصلی این شرکت بحث تامین مواد اولیه خواهد بودو با راه اندازی آن نزدیک به ۵۰ درصد به ظرفیت تولید این کارخانه افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در سال ۱۳۹۸ ما توانستیم با تلاش جوانان شرکت در تولید به تناژ معادلی برابر ۷۲۰ هزار تن دست یابیم و رکورد ۱۰ ساله را به ثبت برسانیم و این در حالیست که ظرفیت اسمی کارخانه ۷۰۰ هزار تن است و ما در بحث سود و زیان انباشته به سود ۵۱۳ میلیارد تومانی در سال ۹۸ رسیدیم و بسیاری از بدهی‌ها را تسویه نمودیم.

 ابراهیمی بیان داشت: ۴ دلیل برای دستیابی به موفقیت‌ داتشیم که دلیل اول حذف فروش کارمزدی و فروش مستقیم بود که منجر به حذف دلال‌ها و واسطه‌ها گردید و باعث شد جایگاه خود را در بازار بدست آوریم و برای خود استراتژی فروش تعریف کنیم.

افزایش تولید ورق های فولادی در شرکت فولاد اکسین خوزستان

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در پارسال افتاد بحث پروژه نفت و گاز گوره به جاسک بود که در واقع با توجه به اینکه سبد محصولات این شرکت ۵۳ درصد مربوط به ورق‌های API یا حوزه نفت و گاز است، که توانستیم به این هدف نزدیک شویم و رکورد تولید ورق‌های API  در تاریخ ۱۰ ساله این شرکت را به ثبت برسانیم و اکنون ۶۰ درصد تولیدات ما API   در محیط‌های ترش و شیرین است.

این مقام مسئول ادامه داد: سومین دلیل عمده موفقیت فولاد اکسین همکاری مناسب این شرکت با فولاد خوزستان است و این همکاری منجر به  افزایش صادرات ما تا ۴۱ هزار تن به کشور‌های مختلف گردید و در اوج تحریم‌ها توانستیم محصولات خود را به اروپا صادر کنیم. همچنین همکاری فولاد منجر شد تا مواد اولیه این شرکت از داخل استان تهیه و مشکل تامین مواد اولیه ما تا حد زیادی مرتفع گردد.

او اظهار داشت: خرید قطعات و لوازم یدکی در سال ۹۸ نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت‌های ما در آن سال بود که با خرید ۱۲۶ میلیارد تومان لوازم و قطعات یدکی منجر به بالا بردن میزان آماده بکاری تجهیزات و خط تولید گردید و مهمترین موضوعی که می‌تواند باعث افزایش سود آوری این شرکت در آینده گردد.

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تولید فولاد فولاد اکسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستا‌های اطراف آن را تامین می‌کند برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت داده شد.

علی اسدی با بیان اینکه این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۷۶۸ میلیارد ریال انجام شده است، افزود: دو دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هر کدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: یک ترانس ۳۰ مگاولت‌آمپری موجود در پست نیز با یک ترانس به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر تعویض شد تا ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کند.

اسدی اضافه کرد: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمین، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض دو دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکر‌های جدید و تعویض شش عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در این پست انجام شده است.

وی افزود: احداث فونداسیون برای ترانس‌های شماره یک و دو جدید و نیز ترانس زمین، احداث کانال کابل، احداث عملیات ساختمانی دو بی ۳۳ کیلوولت در خروجی ترانس شماره ۴، از دیگر اقدامات انجام شده در پست فرعی شوشتر در شهرستان شوشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه معاونت بهره‌برداری در تلاش است تا شبکه موجود را با بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت آماده ورود به پیک بار کند، بیان کرد: پیش از این نیز پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه و پست برق فرعی ماهشهر افزایش ظرفیت و پست ذخیره گاز بهینه‌سازی شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان