Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلی کلاس‌های حضوری در تمامی آموزشگاه‌های آزاد هنری و سینمایی این استان، گفت: این تصمیم با توجه به نامه معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رئیس مرکز بهداشت خراسان رضوی و بند سه صورت جلسه پنجاهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بر این اساس کلاس‌های آموزشگاه‌های آزاد هنری، سینمایی، مراکز مهارت آموزی و زبان در این استان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: ۲۵۲ آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز در رشته‌های هنر‌های تجسمی و خوشنویسی، سرود و آهنگ‌های انقلابی، هنر‌های نمایشی و هنر‌های سنتی در این استان فعالیت دارند که از این تعداد ۸۰ آموزشگاه در شهر مشهد دایر هستند.

محمدی بیان کرد: ۲۵ آموزشگاه موسیقی و پنج شرکت تولید و تکثیر آثار موسیقایی نیز در این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دوره های آموزشی فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاس های آموزشی هنری و سینمایی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اولین دوره مسابقات فوتشال کلات در بخش هزار مسجد این شهرستان در حال برگزاری است.


این دوره از مسابقات فوتشال (فوتبال در شالیزار) با حضور ۶ تیم از بخش هزار مسجد و به صورت دوره ای در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین در شالیزارهای شهر لایین بخش هزار مسجد شهرستان کلات برگزار می شود. 


شهرستان کلات با دارا بودن ۱۵۰۰ هکتار شالیزار بزرگترین تولید کننده برنج در استان خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • تا سه سال آینده کمبود فضای آموزشی استان رفع می‌شود
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود