Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره چالش‌های بازگشایی مدارس از نیمه شهریور بیان کرد: مدارس با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا براساس وضعیت سفید، زرد و قرمز طبقه‌بندی می‌شوند که در شرایط اول کلاس‌ها حضوری، در حالت دوم کلاس بخشی حضوری و بخشی غیر حضوری و در شرایط سوم فرآیند آموزش غیرحضوری خواهد بود  و ما هم تابع تصمیم ستاد ملی کرونا در شهر تهران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تراکم کلاس‌های درسی در شهر تهران حدود ۳۲ دانش آموز است و این در حالی است که تراکم استاندارد ۲۴ نفره در نظر گرفته شده است بنابراین در این مورد مشکلاتی وجود دارد، اما با تدابیر لازم از جمله زوج و فرد کردن یا دو شیفته کردن دانش‌آموزان این موضوع را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه از حیث نیروی انسانی و ساماندهی آن در صورت برای بازگشایی زودتر از موعد مشکلی نداریم، اظهار کرد: موضوع ساماندهی انجام شده است و در تامین معلم با توجه به بازگشایی از نیمه شهریور مشکلی وجود ندارد.

فولادوند با اشاره به اینکه مشکل اصلی در سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان است، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین رفت و آمد به مدرسه دچار مشکل هستیم که باید برای آن تدابیر ویژه‌ای بیاندیشیم.

او با اشاره به اینکه برای بازگشایی از نیمه شهریور آمادگی لازم وجود دارد، گفت: امسال با توجه به شرایط خاص موجود تغییر تقویم  آموزشی انجام می‌شود، اما برای آنکه این تغییر دائمی شود نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم و بررسی‌های بیشتری هستیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نیمه شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند