Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین در گفتگو با مهر، در رابطه با اقدامات دولت و وزارت امور خارجه در واکنش به تلاش آمریکا و همراهی اروپا جهت تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، گفت: ظاهراً واکنش دولت و وزارت امور خارجه تاکنون بد نبوده است اما از عجایب این است که آمریکا هزار بار به این طرف و آن طرف رو انداخته اما نتوانسته است تسلیحات ایران را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ایران از اساس تسلیحات را تهیه می‌کند به علاوه اینکه خودش صاحب ابتکار شده است. حالا او چه کاری می‌تواند با ایران کند؟ فن و علم این موضوع به ایران آمده است و در این شرایط آنها نمی‌توانند کاری کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: به عقیده من، این اظهار نظر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه مادامی که اروپا به تعهداتش عمل کند ما هم به تعهداتمان باز می‌گردیم، حرف خوبی نیست و ما از ابتدا باید بگوییم که تعهدمان این است. شما عمل کنید ما هم عمل می‌کنیم چیست؟ بلکه باید بگوییم ما خودمان بر حسب نظام و قواعد حاکم بر کشور عمل می‌کنیم و استقلال داریم.

آیت الله ممدوحی در پایان تاکید کرد: اینکه اروپا می‌خواهد کار خودش را بکند به ما ربطی ندارد و تعبیر این چنینی رئیس‌جمهور انفعالی است. راه حضرت امام خمینی (ره) این است که به غرب مخصوصا آمریکا مطلقا اطمینانی نیست. ما باید کار خودمان را انجام دهیم کما اینکه تاکنون پیش رفتیم و نه به وعده هایش دل خوش باشیم و نه از وعیدهایش بترسیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری برای سخنرانی به دانشگاه جی سی شهر لاهور رفت و با استقبال رئیس و اعضای هیات علمی این دانشگاه که قدمتی ۱۶۰ ساله دارد، وارد سالن اجتماعات شد.

صدها نفر از دانشجویان، اساتید و برخی از چهره‌های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای پاکستان همزمان با ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به صورت پر شور از وی استقبال کردند.

هم اکنون سخنرانی آیت‌الله رئیسی در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی ایالت پنجاب در دانشگاه جی سی آغاز شده است.

رئیس جمهوری و اعضای هیات عالی رتبه کشورمان صبح امروز به همراه وزیر مسکن پاکستان وارد لاهور، قلب فرهنگی پاکستان، شدند.

آیت الله رئیسی در بدو ورود مورد استقبال خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب، مهران موحد فر سرکنسول ایران در لاهور و برخی از مسوولان دولت ایالتی قرار گرفت.

رئیس جمهوری ایران صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد و با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • تاثیر سفر رئیسی به پاکستان، در ارتقای امنیت مرزی/رابطه با تهران برای پاکستان استراتژیک است
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور