Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب در برخی ساعات رگبار باران، وزش باد گاهی رعدوبرق و از اواسط روز تا اوایل شب در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های مازندران و شرق تهران، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا علاوه بر شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات استان های سمنان، تهران و خراسان شمالی رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق دارند که بیشینه بارش برای شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات استان های سمنان، تهران و گلستان بارش باران پیش بینی شده که روز یکشنبه بر شدت بار ها در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و دامنه های البرز غربی و روز سه شنبه بر شدت بارش ها در شمال غرب افزوده خوهد شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از یکشنبه تا سه شنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده است.

همچنین از امروز تا یکشنبه هفه آینده در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می شود. طی سه روز آینده دریای خزر و سواحل شرقی  دریای عمان و روز یکشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوا دریای خزر صراط پیش بینی شده دریای خزر شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار پراکنده باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از ظهر امروز (۵ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر پایه بررسی نقشه های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش‌بینی وضعیت آب و هوا/ آسمان این استان‌ها بارانی می‌شود
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود