Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

حضور رئیس فدراسیون بسکتبال در باشگاه اسکون

به گفته روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال با حضور در باشگاه اکسون با علی ملک آرایی موسس باشگاه اکسون دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی و ملک آرایی در این نشست درباره وضعیت تیم های لیگ های مختلف، لزوم حمایت از تیم های ملی بسکتبال، اهمیت بسکتبال سه نفره و توجه هر چه بیشتر به بسکتبال پایه به بحث و گفت و گو پرداختند.

کرونای چهار عضو تیم والیبال سایپا مثبت شد

بازیکنان تیم والیبال سایپا که خود را براى حضور در لیگ برتر دنبال مى کنند، دومین تست کرونا را انجام دادند که به غیر از ٤ نفر سایر اعضاء تست شان منفی شد

طبق اعلام باشگاه سایپا این چهار نفر پس از سپری شدن دوران قرنطینه و انجام تست مجدد به تیم ملحق خواهند شد.
همچنین کامبیز یعقوبی مربی تیم، که پیشتر تست کرونا وی مثبت اعلام شده بود، توانست بر این بیماری غلبه کند و از روز شنبه در کنار تیم حضور خواهد داشت.
از بین این ٤ نفری که نتیجه تست کرونای آنها مثبت اعلام شد ، ٣ نفر بازیکن و یکی از اعضای کادر فنی می باشند.

پیروزی خادم الشریعه مقابل حریف آمریکایی

مرحله سوم مسابقات جایزه بزرگ شطرنج سرعتی بانوان فیده به میزبانی سایت چس دات کام پیگیری شد و ساراسادات خادم‌الشریعه موفق شد با نتیجه 7 بر 6 مقابل ایرینا کراش از آمریکا به برتری برسد.

بانوی شطرنج‌باز ایران در مرحله قبلی این مسابقات نیز موفق شده بود این حریف آمریکایی را از پیش‌رو بردارد.

خادم‌الشریعه با پیروزی مقابل نماینده آمریکا حریف جو ونجون از چین شد.

عدم اطمینان جوکوویچ به حضور در تورنمنت آزاد آمریکا

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان اعلام کرد هنوز تصمیمی برای حضور در مسابقات آزاد آمریکا نگرفته است اما او در نظر دارد در سه تورنمنت تنیس خاکی شرکت کند.
بعد از شیوع ویروس کرونا و تعلیق رقابت‌های تنیس بالاخره چراغ سبز به ازسر گیری مسابقات داده شد. گرند اسلم آمریکا قرار است روزهای ۳۱ آگوست تا ۱۳ سپتامبر (۱۰ تا ۲۳ شهریور) بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
البته افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هفته های اخیر در آمریکا باعث شده تا نگرانی هایی برای برگزاری این تورنمنت به وجود بیاید. اوایل این هفته رافائل نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان اعلام کرده بود در نظر دارد در تورنمنت مادرید شرکت کند اما هنوز حضور او در تورنمنت آمریکا قطعی نشده است.

جیانلی: سعید معروف یک بازیکن جنگنده است

سیمونه جیانلی درباره والیبال ایران و بازیکنان مورد علاقه اش در تیم ملی ایران هم گفت: تیم ایران تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. آخرین باری که مقابل ایران بازی کردم، باختیم. همیشه بازی ها مقابل این تیم سخت بوده. من بازی معروف و موسوی را خیلی دوست دارم؛ معروف رهبر تیم ایران و جنگده است.

تنها بازیکن خارجی لیگ والیبال شنبه در تهران

باشگاه شهداب یزد چندی پیش اعلام کرد ویکتور آرائوجو، مدافع وسط ۲۴ ساله و 202 سانتی متری برزیلی که سابقه حضور پنج ساله در سوپر لیگ A برزیل را در کارنامه خود دارد و فصل گذشته به عنوان هفتمین مدافع برتر این رقابت ها برگزیده شد؛ با عقد قراردادی یکساله به این تیم پیوسته است.
این بازیکن برزیلی تنها بازیکن خارجی در لیگ برتر والیبال ایران تا اینجای کار به حساب می آید و برخلاف شایعاتی که وجود داشت، قرار است بامداد شنبه وارد تهران شود.

پاسخ میراسماعیلی به شایعات لغو دادگاه cas

روز گذشته بود که رسانه ها لیستی از جلسات دادگاه بین المللی ورزش(CAS) را منتشر کردند. در لیستی که انتشار پیدا کرده بود، خبری از برگزاری دادگاه برای رسیدگی به وضعیت تعلیق جودوی ایران وجود نداشت؛ در حالی که در یک ماه اخیر بارها از سوی مسئولان فدراسیون جودوی ایران و وزارت ورزش به برگزاری این جلسه در تاریخ 26 شهریورماه تاکید شده.

آرش میراسماعیلی در این باره گفت: جلسه رسیدگی به شکایت ایران از ساعت ٩ تا ۱۶ روز ۲۶ شهریورماه برگزار می شود، این برنامه برای ما ارسال شده و دقیقا مشخص کرده اند که در چه ساعتی، چه شخصی باید در جلسه حضور داشته باشد. دعوت نامه‌ها برای حضور در جلسه فوق ارسال شده، از طریق سفارت سوئیس در تهران پیگیر اخذ روادید هستیم. شاید چون برنامه جلسه رسیدگی به شکایت ایران از قبل برنامه ریزی و تاریخ جدید آن نیز از چند ماه قبل اعلام شده، در لیست جدید جلسات دادگاه CAS نیست.

104 / 351 بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش‌ها بسته خبری منهای فوتبال سکتبال والیبال تنیس شطرنج سارا سادات خادم الشریعه نواک جوکوویچ سیمئونو جبانلی سعید معروف آرش میزاسماعیلی ویکتور آرائوجو جودو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری منهای فوتبال سایر ورزش ها والیبال تنیس شطرنج سارا سادات خادم الشریعه نواک جوکوویچ سعید معروف جودو خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا (انتخابی جام‌جهانی) به مصاف افغانستان رفت و توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

تیم ایران بازی را با ترکیب باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی آغاز کرد. شاگردان وحید شمسایی از همان ابتدا روش تهاجمی را برابر حریف سخت‌کوش خود در پیش گرفتند، اما کار دشواری مقابل رقیب داشته و در نیمه نخست تنها به یک گل توسط مهدی کریمی دست یافتند.

در ابتدای نیمه دوم، سعید احمدعباسی پس از توپ‌ربایی از بازیکن حریف و با حرکتی تماشایی، دومین گل ایران را به ارمغان آورد. در ادامه کار هماهنگ بازیکنان ایران موجب شد تا احمدعباسی، دومین گل خود و گل سوم ایران را ثبت کند.

سپس مهران غلامی یکی از گل‌های خورده حریف را جبران کرد. در ادامه بازیکنان افغانستان چند حمله همه جانبه را طراحی کردند که تبدیل به گل نشد.

در نهایت تیم ایران در این بازی به برتری سه بر یک رسید تا کارش را در جام ملت‌های آسیا با پیروزی آغاز کند.

در دیگر دیدار گروه D، کویت و بحرین دیگر همگروهی‌های ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف هم می‌روند.

برنامه دیگر دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران به شرح زیر است:

شنبه ۱ اردیبهشت

بحرین - ایران / ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت

ایران - کویت / ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟