Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:48:43 GMT

تایید حکم حبس ابد رهبر اخوان‌المسلمین مصر

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۷۱۸

تایید حکم حبس ابد رهبر اخوان‌المسلمین مصر

دادگاه تجدید نظر مصر حکم حبس ابد "محمد بدیع"، رهبر اخوان المسلمین و "خیرت الشاطر" معاون وی و ۴ نفر دیگر از اعضای این گروه را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، دادگاه تجدید نظر مصر حکم حبس ابد «محمد بدیع» رهبر اخوان المسلمین و «خیرت الشاطر» معاون وی و ۴ نفر دیگر از اعضای این جماعت را تایید کرد. 

به گزارش میدل ایست نیوز، دادگاه جنایی قاهره در ماه دسامبر ۲۰۱۸ محمد بدیع، خیرت الشاطر، رشاد البیومی، عبدالرحیم محمد عبدالرحیم، محمود ابوزید و مصطفی فهمی را در پرونده «حوادث دفتر ارشاد» به حبس ابد ( ۲۵ سال) محکوم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث دفتر ارشاد در تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۳ در مقابل مقر اخوان المسلمین در المقطم شرق قاهره رخ داده و در یورش نیروهای امنیتی به آن ۹ نفر کشته و ۹۱ نفر دیگر مجروح شدند.

پس از بر سر کار آمدن «عبدالفتاح السیسی» در مصر در پی یک کودتای نظامی، فعالیت‌های حزب اخوان المسلمین در مصر ممنوع شده و بسیاری از اعضای آن به زندان افتادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصر اخوان المسلمین مصر اخوان المسلمین حبس ابد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

دیگر خبرها

  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای منافقین فردا برگزار می‌شود
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام