Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کاهش 21% انتقادات از نیروی انتظامی خراسان شمالی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم و اساسی پلیس، رسیدگی و پاسگویی سریع، به موقع و دقیق به مطالبات و گزارش های مردمی است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات انتظامی به نحو مطلوب و شایسته از جمله اقدامات بسیار خوب پلیس خراسان شمالی است، افزود: همواره توجه و تکریم ارباب رجوع در سطح انتظامی استان مورد تاکید است و به خوبی شاهد این هستیم که این موضوع در سطح استان به درستی رعایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: حضور به موقع و موثر در ماموریت های محوله از دیگر موضوعاتی است که در انتظامی خراسان شمالی به صورت ویژه به آن توجه می شود.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه پلیس اجازه نمی دهد تا مجرمان و هنجارشکنان به راحتی امنیت و آسایش مردم عزیز را مختل کنند، یاد آور شد: تلاش برای ارتقاء و تداوم امنیت پایدار در سطح استان موضوعی است که با جدیت و اقتدار تمام توسط پلیس باب الرضا(ع) دنبال می شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه اقدامات پلیس استان به گونه بوده که در سه ماهه نخست سال جاری شاهد افزایش 24 درصدی رضایتمندی مردمی از عملکرد کارکنان بودیم، افزود: در طول این مدت به شکر خداوند متعال و همچنین تلاش و همت خود کارکنان، انتقادات نیز با کاهش 21 درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه شکایات نیز شاهد کاهش 29 درصدی بودیم، تصریح کرد: در راستای پاسخگویی مطلوب و مستمر به شهروندان عزیز در سامانه 197، با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسات حضوری به صورت تلفنی برگزار می شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 5 جلسه گفتگوی تلفنی برگزار شده است، افزود: در این رابطه به مشکلات و مطالبات تعداد 137 نفر از شهروندان عزیز رسیدگی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی فرمانده انتظامی مظاهری علیرضا مظاهری نیروی انتظامی خراسان شمالی انتظامی خراسان شمالی سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت امانی به خبرگزاری صدا و سیما گفت‌: این میزان صادرات از نظر ارزش دلاری ۹ درصد و از لحاظ تناژ کالا نیز ۱۵ درصد  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
وی افزود: عمده محصولات صادرشده از طریق گمرک شامل محصولات پتروشیمی (کود اوره و آمونیاک)، محصولات فولادی، مصنوعات پلاستیکی، رب گوجه فرنگی، الکترود و سایر محصولات بوده که به کشور‌های ترکمنستان، آلمان، عراق  و سایر کشور‌ها صادر شد.
کاهش ۶۳ درصدی واردات به استان
سرپرست گمرک استان در ادامه با اشاره به کاهش واردات کالا در فرودین ماه نیز افزود: در این مدت   بیش از ۳۰۰ تن کالا به ارزش ۶۹۵ میلیون دلار از طریق گمرک وارد استان شد که با کاهش ۶۳ درصدی حجم کالای وارداتی و همچنین کاهش ۷۶ درصدی ارزش دلاری کالا‌ها  درمقایسه بامدت مشابه سال قبل مواجه بوده است.
عمده محصولات وارداتی الیاف شیشه بود که از کشور‌هایی شامل چین، و برزیل به کشور وارد شده است.

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری