Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در دوره تحصیلی متوسطه دوم و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی ساعت ۹ امروز(جمعه ۲۰ تیر) همزمان با دیگر نقاط کشور با شرکت سه هزار و ۴۳۲ داوطلب در ۴۴ حوزه امتحانی  استان بوشهر نیز برگزار شد.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هزار و ۱۸۲ نفر از این داوطلبان در دبیرستان‌های نمونه دولتی و ۲۷۵ نفر در هنرستان‌های نمونه دولتی پذیرفته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد زنگنه ادامه داد: در برگزاری این آزمون، دستور‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد و استفاده از ماسک برای داوطلبان الزامی بود.

او بیان کرد: سـؤالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، به شیوۀ چهـارگزینه‌ای(فقط با یک پاسخ صحیح)، از محتـوای کتب درسی پایه نهم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ طراحی شده است و نمره منفی دارد.

رئیس اداره سنجش و پیشرفت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی را کسب حداقل معدل کتبی ۱۷ در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خرداد بدون اعمال نمرات تکوینی) در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ برای فارغ التحصیلان پایه نهم عنوان کرد.

زنگنه بیان کرد: نتایج آزمون در نیمه اول مرداد از طریق سامانه ثبت نام به نشانی http://sanjesh.buedu.ir یا ۱۰.۱۵۰.۱۳.۵۸ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آموزش و پرورش دانش آموزان مدارس نمونه دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت

صادق ستاری‌فرد در مراسم گرامیداشت هفته سلامت که در دبستان امام هادی برگزار شد، افزود: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام است، این در حالیست که غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود.

ستاری فرد ادامه داد: همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، ابراز امیدواری کرد که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد حال آنکه این کار نیازمند توجه جدی است.

وی افزود: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود. باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

تربیت ۴۰۰ دانش آموز مرشد در مدارس تهران

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در مراسم گرامیداشت هفته سلامت با بیان اینکه ۴۰۰ دانش‌آموز به عنوان مرشد دانش آموز آموزش دیده‌اند گفت: این دانش‌آموزان از تمام مدارس شهرستان‌های تهران انتخاب شده و در مدارس به هم مدرسه‌ای‌های خود آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز آیین هفته سلامت در شهرستان ری برگزار شد افزود: به واسطه تکلیف در سند تحول بنیادین دانش‌آموزان باید با موضوع سلامت و تندرسی آشنا شوند.

بهرامی افزود: طرح شهید طوقانی در حال اجراست و این فرهنگ در کنار طرح شهید سلیمانی (فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، جذب معلمان تخصصی ورزشی) باید گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود
  • جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه ۱۴۰۳
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟
  • رقابت ۳۵۰ دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس