Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.
مهاجری: منتظر اشتباه پرسپولیس هستیم
رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین سازی در کنفرانس خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: تمام تلاش‌مان را برای کسب پیروزی و نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس انجام می‌دهیم، اما همه چیز دست ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراتژی ما گل نخوردن و ایجاد موقعیت گلزنی است. می‌دانید که اگر به پرسپولیس فرصت بدهید، استفاده می‌کند.

ترس مشهود از کرونا در اردوی استقلال
آبی های پایتخت که این روزها ویروس کرونا به اردویشان زده و شرایط سختی را تحمل می کنند. تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به خاطر ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته اند اما با این وجود سازمان لیگ فوتبال دیدار این تیم مقابل تراکتور را لغو نکرده است.
از این رو استقلالی ها امروز به تمرینات برگشت و کارشان را برای دیدار روز شنبه با تراکتور بعد از 6 روز تعطیلی آغاز کردند. در تمرین امروز ترس از کرونا نزد بازیکنان و اعضای کادرفنی مشهود بود.

فرار عالیشاه از جنجال بزرگ در تبریز
امید عالیشاه که بعد از حضور در تراکتور و اتفاقاتی که در دوران سربازی نافرجامش در این تیم پشت سر گذاشت، به شدت مورد هجمه تبریزی‌ها قرار دارد، بعد از آخرین گلسازی‌اش در تبریز مقابل ماشین سازی جنجال بزرگی را شکل داد و انتظار می‌رفت اینبار هم کل کل او با بازیکنان ماشین سازی صحنه‌های جالبی را شکل دهد که البته مصدومیت مانع از این شد.
عالیشاه که بعد از دیدار مقابل پیکان دچار مصدومیت شده بود، در بازی فردا برابر ماشین سازی نیز قادر نیست شاگردان یحیی گل محمدی را همراه کند تا دومین هفته غیبت خود در ترکیب این تیم را پشت سر بگذارد.

ادامه کار شهرخودرو با سرمربیگری موقت کوزین
به گفته سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان، به دنبال استعفای مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری شهرخودرو خراسان، تمرین امروز نماینده فوتبال خراسان زیر نظر کادر فنی و با حضور حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان انجام شد.
مالک باشگاه شهرخودرو استفانو کوزین ایتالیایی را سرمربی موقت این تیم در بازی با سایپا معرفی کرد و اعلام کرد بررسی استعفای مجتبی سرآسیایی به منظور حفظ آرامش تیم، پس از بازی روز شنبه با سایپا در جلسه هیات‌مدیره انجام خواهد شد.

روز خاص لک مقابل پرسپولیس
حامد لک دروازه بان شماره یک تیم ماشین سازی که بیش از ده سال است در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد، همیشه دیدارهای جذابی را در مقابل پرسپولیس داشته است. او با پیراهن تیم صبا در مقابل همین تیم پرسپولیس چهره شد و پس از آن مسیری را طی کرد که حالا به ماشین سازی تبریز رسیده و شاید در آینده به جای دیگری ختم شود.

روابط عمومی استقلال نیامده رفت
سهیل گوهری با نوشتن نامه‌ای خطاب به احمد سعادتمند از سمت سرپرستی روابط عمومی باشگاه استقلال، استعفا داد.

به گفته رسانه رسمی باشگاه استقلال متن استعفای او که به این عنوان انتخاب شده بود ، به شرح زیر است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد مدیریت باشگاه پرافتخار استقلال.
با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و درگیر شدن خانواده بنده با این بیماری امکان حضور فعالانه در باشگاه را نداشته و در شرایط حساس کنونی که تیم محبوبم استقلال در آن قرار دارد، اخلاقی نمی‌دانم که بدون تمرکز کافی که ناشی از مشکلات خانوادگیست حقی از هوادار و باشگاه ضایع کنم.
به همین دلیل به عنوان هوادار کنار باشگاه محبوبم خواهم ماند و از آن حمایت می‌کنم.

پرسپولیس با سه غایب کلیدی در تبریز
پرسپولیس تهران برای دیدار با ماشین سازی تبریز سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
فردا (جمعه) درحالی دو تیم ماشین سازی تبریز و پرسپولیس ازساعت 20:15 به مصاف یکدیگرمی روند که محمد نادری، امید عالیشاه و محسن ربیع خواه به این مسابقه نرسیده و درتهران خواهند ماند.
غیبت این سه بازیکن می تواند خبرخوبی برای هواداران ماشین سازی و حتی کادرفنی این تیم باشد.
شاید مهم ترین چالش یحیی گل محمدی دراین دیدارپیدا کردن مدافع چپ باشد و احتمال دارد سرمربی پرسپولیس همه را درتبریزسورپرایزکند

استقلال با سیزده منهای یک بازیکن مقابل تراکتور
استقلال در حالی به اجبار سازمان لیگ باید در مقابل تراکتور حاضر شود که در تمرین امروز این تیم، تنها سیزده بازیکن حاضر بود و طبق شنیده ها به نظر می رسد سیاوش یزدانی نیز در این تمرین آسیب دیده و احتمال حضورش مقابل تراکتور کمتر شده است.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس ماشین سازی استقلال تراکتور شهرخودرو سیاوش یزدانی رضا مهاجری امید عالیشاه مجتبی سرآسیایی فرهاد حمیداوی استفانو کوزین حامد لک محمد نادری محسن ربیع

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران پرسپولیس ماشین سازی استقلال تراکتور شهرخودرو سیاوش یزدانی رضا مهاجری امید عالیشاه مجتبی سرآسیایی فرهاد حمیداوی استفانو کوزین حامد لک محمد نادری محسن ربیع مقابل تراکتور فوتبال ایران ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا

سه دیدار از بازی‌های هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر روز پنج‌شنبه برگزار شد که فقط پرسپولیس توانست از سد حریف خود بگذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای هفته بیست‌وچهارم از بیست‌وسومین فصل رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از روز گذشته _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ با پیگیری سه بازی آغاز شد که به‌دنبال آن تنها پرسپولیس توانست از سد صنعت‌نفت آبادان عبور کند و تقابل پیکان تهران با هوادار تهران و گل‌گهر سیرجان با استقلال‌صنعتی خوزستان با تساوی پرگل دو بر دو متوقف شد.

پیکان تهران ۲ - هوادار تهران ۲

تیم‌های فوتبال پیکان و هودار در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۶:۳۰ روز پنج‌شنبه در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند. فرزاد منصوری با کمک‌های حمیدرضا افشون و امین زاهدی، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

دو تیم همسایه و هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر در حالی برابر هم قرار گرفتند که در هفته‌های اخیر شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه کرده‌اند و برای بالا آمدن در جدول و خارج شدن از منطقه سقوط به دنبال سه امتیاز این مسابقه بودند.

بازی امروز به نوعی رویارویی رضا عنایتی با تیم سابقش یعنی هوادار هم بود، تیمی که خودش به عنوان مالک و سرمربی فصل گذشته آن را لیگ برتری کرد.

مسابقه را هوادار بهتر و زهردارتر آغاز کرد و در دقایق ۲۱ و ۲۸ توسط حسن سفید چقایی و یونس شاکری به گل رسید و توانست در حالی که کمتر از ۳۰ دقیقه از جریان بازی گذشته بود، دو بر صفر پیش بیفتد. در ادامه حملات پیکان برای جبران گل‌های خورده بیشتر شد و در دقیقه ۳۱ محمدجواد آزاده توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نتیجه دو بر یک به سود هوادار در جریان باشد.

در ادامه پیکان با فشار روی دروازه هوادار به دنبال تکمیل کامبک بود، با این حال تلاش شاگردان عنایتی نتیجه‌ای نداشت. در یک موقعیت جدی در دقیقه ۸۲، مدافعان هوادار در دو سیو، توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند. در دقایق پایانی بازی بود که در نهایت تلاش پیکان به نتیجه رسید و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ گل دوم و مساوی را وارد دروازه هوادار کرد.

در نهایت هوادار و پیکان به تساوی پرگل دو بر دو رضایت دادند. هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی و در رده یازدهم قرار گرفت. پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم ماند. شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند و با تفاضل‌گل ۷- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل ۸- را دارد.

گل‌گهر سیرجان ۲ - استقلال‌صنعتی خوزستان ۲

بازی تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه سیرجان برگزار شد که تیم فوتبال گل‌گهر در بازی قبل خود نتیجه را یک بر صفر به هوادار واگذار کرده بود، اما استقلال خوزستان دیگر تیم هم استانی خود صنعت‌نفت آبادان را دو بر یک شکست داده بود.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، برای تثبیت جایگاه و کسب سه امتیاز از بازی خانگی در این دیدار حاضر شد و استقلال خوزستان نیز سعی داشت با کسب حداقل امتیاز خودش را از کف جدول و منطقه قرمز جدا کند.

تماشاگران در نیمه نخست شاهد بازی متعادلی از ۲ تیم بودند و خطر آن‌چنانی دروازه‌ها را تهدید نکرد و نتیجه کار در پایان این نیمه مساوی بدون گل بود، اما نیمه دوم از همان ابتدا رنگ و بوی متفاوتی داشت و در دقیقه ۵۶ سعید سحرخیزان با پاس اریک بایناما و یک ضربه دقیق و فنی گل‌گهر سیرجان را یک برصفر پیش انداخت.

در ادامه بازی استقلال خوزستان برای جبران گل تلاش زیادی داشت و گل گهر چشم به ضد حملات دوخته بود و عاقبت در حالی که دقیقه ۹۰ بازی سپری می‌شد، در یک رفت و برگشت پوریا لطیفی از گل گهر سیرجان با یک پاس خوب، توپ را به قائم اسلامی خواه رساند و این بازیکن با شوت نرم توپ را به گوشه سمت راست دروازه استقلال چسباند.

در حالی که هواداران گل گهر مشغول پایکوبی بودند، ضربه سر نه چندان خطرناک آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه محمدرضا اخباری دروازه بان گل گهر در دقیقه ۹۱ به گل تبدیل شد و اختلاف به حداقل رسید.

استقلال خوزستان که نمی‌خواست از سیرجان دست خالی برگردد، حملات خود را در دقایق پایانی ادامه داد و در دقیقه ۹۳ شوت سرکش محمود مطلق‌زاده تور دروازه گل گهر را لرزاند و بازی در عین ناباوری سیرجانی‌ها مساوی شد. دقایق باقی مانده وقت اضافه بسیار سریع و پر دلهره برای دو تیم سپری شد، اما سوت داور در دقیقه ۹۸ وقت‌های اضافه امتیازات را بین تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان تقسیم کرد.

اعتراض مداوم کادر فنی و نیمکت استقلال خوزستان به داوری و دریافت ۳ کارت زرد از طرف داور بازی از حاشیه‌های این دیدار محسوب می‌شد. گل‌گهر با این تساوی و با ۳۴ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند و استقلال خوزستان نیز با کسب یک امتیاز، ۲۰ امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول به بقا امیدوار شد.

صنعت‌نفت آبادان ۰ - پرسپولیس تهران ۳

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم پرسپولیس تهران با سه گل به پیروزی رسید.

بازی با حملات تیم پرسپولیس تهران آغاز شد و بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل کردند که در دقیقه هشتم این دیدار سانتر امید عالیشاه از روی نقطه کرنر روی سر دانیال اسماعیلی فر نشست و مدافع پیش تاخته پرسپولیس دروازه را باز کرد.

بعد از این گل بازی پایاپای دنبال شد و نیمه سرد و کسل کننده با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم تیم صنعت‌نفت آبادان توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی حملات این تیم زهر لازم را نداشت.

در دقیقه ۶۶ این دیدار و در حالی که تیم صنعت‌نفت آبادان برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد، ارونوف توپ را گرفت و به ترابی رساند و پاس خوب او مدافعان را جا گذاشت و عیسی آل‌کثیر با یک شوت دروازه میزبان را برای بار دوم باز کرد.

در دقیقه ۷۰ مدافع تیم صنعت‌نفت آبادان درون ۱۸ قدم توپ را با دست زد تا داور به سود پرسپولیس تهران اعلام پنالتی کند و محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را بر خلاف جهت حرکت پیام پارسا وارد دروازه کرد.

علی‌اصغر مومنی، محمد عطایی و دانیال باشنده قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. گیورگی گولسیانی از تیم پرسپولیس تهران در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد. گفتنی است تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این شکست ۱۶ امتیازی شد و ور رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

کد خبر 745905

دیگر خبرها

  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد