Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی به شدت با کرونا درگیر شده است؛ بطوری که ۱۰ هزار سرباز در قرنطینه قرار گرفته اند.

این رسانه‌ها همچنین گزارش دادند ارتش اسرائیل ۲ هزار سرباز ذخیره را تا پایان ماه جاری میلادی فراخوان کرده است؛ همچنانکه ۷۵۰ سرباز ذخیره را برای کمک به ارتش در مقابله با ویروس کرونا فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارتش مانوری را که قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود، لغو کرده است؛ همچنانکه طبق اعلام منابع اسرائیلی ارتش منابع مالی کافی برای برگزاری مانور‌های بزرگ ندارد.

گزارش‌ها از شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌ها از تصمیم اسرائیل برای قرنطینه کردن شماری از محلات در ۵ شهر به منظور مقابله با شیوع کرونا خبر دادند.

طبق اعلام پایگاه خبری روزنامه هاآرتص و به نقل از بیانیه مشترکی که از سوی وزارت بهداشت و دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی صادر شد، اسرائیل شماری از محلات در ۵ شهر مختلف را بزودی و به مدت یک هفته قرنطینه می‌کند.

بر این اساس، برخی از محلات در شهر‌های قدس اشغالی، «بیت شمش»، «لاد»، «رمله» و «کریات ملاخی» از ساعت یک بعد از ظهر امروز جمعه به وقت محلی تا ۸ صبح جمعه هفته آینده قرنطینه خواهند شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد بسته جدیدی در خصوص مراقبت‌های اجتماعی را برای اسرائیلی‌هایی که منابع درآمدی شان را به سبب کرونا از دست داده اند، اختصاص می‌دهد. او گفت این اقدامات، یک شبکه امنیت اقتصادی را برای سال آتی فراهم می‌کند.

گفتنی است آمار ابتلا به کرونا در جهان از مرز ۱۲ میلیون نفر گذشته است و از این تعداد، بیش از ۵۵۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس ارتش اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • فلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • (ویدئو) لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • رئیس رکن اطلاعات ارتش اسرائیل استعفا می‌دهد