Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:00:30 GMT

سرانه فضای سبز شهر سبزوار یک مترمربع افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۰۸۰۱

سرانه فضای سبز شهر سبزوار یک مترمربع افزایش یافت

کاظم خلیلی دارینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک سرانه فضای سبز شهر ۲۵۰ هزار نفری سبزوار به ۱۳ متر مربع رسیده است که نسبت به سنوات گذشته یک متر بیشتر شده است.
وی ادامه داد: حدود ۳۰۰ هکتار فضای سبز در سبزوار و جود دارد و سالانه  افزون بر ۲۰ هزار درخت، درختچه و گونه گیاهی و ۷۰۰ هزار بوته گل بهاره و پاییزه  در این شهر کشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: کاهش سطح کاشت چمن در فضای سبز و استفاده از گیاهان پوششی جایگزین چمن، گونه های مقاوم و سازگار با شرایط اقلیمی از برنامه های این سازمان طی سال‌های گذشته بوده است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب‌ها شهرداری سبزوار پارک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سبزوار پارک شهر شهرداری سبزوار پارک شهر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه استفاده مسافران از وسایل گرمایشی در چادر خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد، گفت: به مسافران توصیه می‌کنم از وسایل گرمایشی که مونوکسید کربن تولید می‌کند، همچون گاز پیک‌نیک، زغال، در فضای بسته استفاده نکنند.

محمدمهدی مقدس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در مجموعه گردشگری باغ فدک همکاران من در سازمان آتش‌نشانی طی روزها و شب‌های گذشته در حال تلاش برای تأمین ایمنی و امنیت مسافران بودند.

وی با بیان اینکه استفاده مسافران از وسایل گرمایشی در چادر خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد، افزود: به مسافران توصیه می‌کنم از وسایل گرمایشی که مونوکسید کربن تولید می‌کند، همچون گاز پیک‌نیک، زغال، در فضای بسته استفاده نکنند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: به‌رغم اینکه نیروهای آتش‌نشان در باغ فدک مستقر هستند و امدادرسانی‌های لازم را در دستور کار قرار می‌دهند، اما در شب‌های گذشته حدود ۵۰ تخته چادر در محوطه خارج از این باغ برپا شده است که آن‌ها را پوشش دادیم.

مقدس‌زاده تاکید کرد: به مسافران نوروزی نصف‌جهان توصیه می‌کنیم در مراکز مشخص شده اسکان پیدا کنند و با توجه به احتمال بارش رحمت الهی در ادامه ایام نوروز، به ستادهای هدایت مراجعه کنند تا به سمت مراکز اسکان هدایت شوند.

کد خبر 739222

دیگر خبرها

  • سرانه فضای آموزشی استان اردبیل پایین‌تر از میانگین کشوری است
  • افزایش فضای سبز شهر فرانسوی با مشارکت ساکنان
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • ایران رتبه ۹ تولید تخم مرغ در دنیا را داراست
  • استفاده از وسایل گرمایشی در چادر مسافرتی خطر گازگرفتگی را افزایش می‌دهد